پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
۰ نفر

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، فضای کلی نشست کمیسیون مشترک برجام را مثبت ارزیابی کرد و از اولین نشست رسمی طرف‌های برجام (به‌جز ایران) با طرف آمریکایی خبر داد.

میخائل اولیانوف نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، نشست روز پنجشنبه کمیسیون مشترک برجام را مثبت ارزیابی کرد.

اولیانوف در پیامی توئیتری نوشت: «نشست کمیسیون مشترک برجام به اتمام رسید. این نشست با چند دیدار غیر رسمی در چارچوب‌های مختلف از جمله در سطح کارشناسان، ادامه پیدا خواهد کرد. فضای کلی مثبت است. اگر لازم باشد کمیسیون دوباره برگزار می‌شود».

این دیپلمات روس ساعتی بعد در پیامی دیگر نوشت: «امروز برای اولین بار، نمایندگان کشورهای مشارکت‌کننده در برجام (به‌جز ایران) با ریاست نمایندگی آمریکا در نشستی رسمی در وین دیدار کردند تا درباره تلاش‌های در حال انجام برای احیای توافق هسته‌ای گفت‌وگو کنند».

نشست کمیسیون مشترک برجام که از ساعت پانزده امروز (پنجشنبه) در گرندهتل وین آغاز شده بود، ساعاتی پیش پایان یافته و قرار شد گفت‌وگوهای فنی در نشست‌های کارشناسی ادامه یابد.

کد خبر 595332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha