مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
۰ نفر

رئیس سازمان امور عشایر ایران و استاندار اصفهان توافق کردند ۳۰ میلیارد تومان از اعتبار ملی و ۳۰ میلیارد تومان از اعتبار استانی برای تامین آب عشایر اختصاص یابد.

عشایر

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: امسال ۵۲.۶ درصد نسبت به سال زراعی گذشته و ۴۱ درصد نسبت به بلند مدت کاهش بارندگی داریم که باید با توجه به آن در حوزه عشایر مدیریت بحران انجام دهیم.

«شاهپور علائی مقدم» با بیان اینکه نیاز کشور به گوشت قرمز سالانه ۸۸۰ هزار تن است که ۲۰۰ هزارتن آن از سوی عشایر تولید می‌شود، افزود: وزیر جهاد کشاورزی موافقت کرده است برای فروش دام مازاد عشایر یک میلیون راس دام توسط تشکل‌های عشایری صادر شود.

وی با اشاره به کشتار دام عشایر، قطعه‌بندی، لیبل‌زنی و بسته‌بندی گوشت دام عشایر در استان اصفهان به صورت پایلوت اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات کم بهره در این زمینه مشارکت می‌کنیم تا دام عشایر در استان برندسازی شود.

علائی مقدم همچنین پیشنهاد داد امور عشایر و صنایع دستی اصفهان یک تفاهم‌نامه با هم امضا کنند تا از طریق فروشگاه اینترنتی «عشایر شاپ» صنایع دستی عشایر عرضه و برای حمایت از عشایر برای دادن هدایا در مناسبت‌ها از صنایع دستی عشایر استفاده شود.

کد خبر 595289

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha