مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در خیابان شریعتی ابتدای ورودی دهانه ایستگاه مترو قیطریه رخ داد.

آتش سوزی ـ ایستگاه مترو قیطریه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در خصوص حادثه آتش‌سوزی در ایستگاه مترو قیطریه توضیح داد: ساعت ۱۵:۲۷ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در خیابان شریعتی ابتدای ورودی دهانه ایستگاه مترو قیطریه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ایستگاه شماره ۶ به محل حادثه اعزام می‌شود و دودی را در قسمت ورودی و بالای پله‌ها مشاهده می‌کنند. در این محل دو باب مغازه کوچک؛ یک مغازه با کاربری فروش لوازم و یک مغازه با کاربری اغذیه هر دو به متراژ دوازده سیزده متر بودند که در یکی از این‌ها آتش‌سوزی شده بود و آتش به بخش دیگر مغازه هم‌جوار نیز سرایت کرده بود.

ملکی افزود: با عملیات همکاران ما آتش سریعا خاموش شد. جهت اطمینان برای اینکه شهروندانی که در آن محل تردد می‌کنند با مشکل مواجه نشوند، چند دقیقه‌ای از تردد آن قسمت که درب شمالی بود، جلوگیری به عمل آمد ولی تردد از درب جنوبی ادامه داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: مشکلی برای تردد قطار ایجاد نشده وکماکان مسافربری و تخلیه مسافر در حال انجام است. این حادثه خوشبختانه مصدومیت و تلفات جانی هم نداشته است. اکنون نیروها مشغول ایمن‌سازی کامل هستند و تا دقایقی دیگر محل تحویل عوامل مترو خواهد شد.

کد خبر 595162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha