در ماه مبارک رمضان کارناوال شادی (بچه های بهشت) شامل برگزاری نمایش و عروسک های قامت در مناطق محروم  از امروز ۲۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت در ۳۰ نوبت در سطح محله‌های محروم و حاشیه ای تهران برگزار می شود.

حاشیه نشینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، در ماه مبارک رمضان شهرداری اقدام به برپایی کمپین  نور امید، در قالب جشنواره و مسابقه مجازی قرآنی در دو بخش ترتیل خوانی، قرائت تحقیق و فیلم کوتاه کرده است. در کنار آن معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از مددسراها و بی خانمان ها، خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست، محلات محروم و حاشیه ای و... غافل نشده است.

همچنین در این ماه برخیر و برکت، «سفره های مهربانی افطار» با پذیرایی شده در مددسراها برپا خواهد شد و قبل از افطار برنامه ای «عطر آیه» با قرائت ترتیل قرآن برگزار می شود.

طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی جهت شناسایی، جذب و ارجاع آنها (متکدی - بی خانمان) در اماکن مذهبی و مصلی تهران هم از برنامههای شهرداری برای این ماه مبارک است.

همچنین در راستای حمایت از خانواده های کم بضاعت، دو طرح توزیع بسته حمایتی، مهمانی خدا، تهیه و توزیع سبد کالا شامل ارزاق و خواربار بین خانواده های بی سرپناه و نیازمند توزیع می شود. تهیه و توزیع بسته های افطار ویژه افراد آسیب دیده و در معرض آسیب هم دیگر برنامه شهرداری تهران در روزهای ماه رمضان است. جشن گلریزان نیز در ۸ اردیبهشت به همت شهرداری تهران به منظور کمک به خانواده های بی سرپناه جهت تهیه مسکن و کالای اساسی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 595146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha