مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب لردگان گفت: میزان آلودگی پساب کارخانه پتروشیمی لردگان مورد تایید و بیشتر از حد استاندارد است، به همین دلیل دادستانی به این مساله ورود کرده است.

پتروشیمی لردگان

به گزارش همشهری آنلاین، سعید جریده گفت: گزارش‌های مردمی زیادی درباره آلودگی‌های این شرکت به دست ما رسیده که به همین منظور، موضوع برای بررسی بیشتر به کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان لردگان در استان چهار محال و بختیاری ارجاع شد.

وی گفت: بر اساس نظریه کارشناسی اداره محیط زیست لردگان، متاسفانه میزان آلودگی پساب کارخانه پتروشیمی بیشتر از حد استاندارد است.

دادستان عمومی و انقلاب لردگان ادامه داد: اداره محیط زیست با توجه به مستنداتی که به دست‌ آورده تاکنون در چند نوبت به مسئولان کارخانه پتروشیمی لردگان اخطار داده است تا نسبت به رفع نواقص اقدام کنند اما متاسفانه به این اخطارها توجهی نشده است.

جریده اضافه کرد: اداره حفاظت محیط زیست لردگان حتی در ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ضمن ارسال اخطاریه‌ای برای مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان از دادستانی شهرستان نیز تقاضای بررسی موضوع را کرد و با توجه به اینکه دادستان متولی حفظ و صیانت از حقوق عامه است و این آلودگی نیز از مصادیق اهم نقض حقوق عامه به شمار می‌آید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادستانی شهرستان قرار گرفته و دستور قضایی خطاب به مسئولان پتروشیمی لردگان برای رفع این مشکل صادر شده است.

کد خبر 595102

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha