مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
۰ نفر

سمعک های اتیکن یک تحول بزرگ در انواع سمعک ایجاد کرده اند. این سمعک ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند مانند مغز شما کار کنند، زیرا از طریق تجربه های شنیداری مختلف قادر یه یادگیری و بهبود خود هستند.

image-20210414110153-1.jpeg

سمعک های اتیکن در مقایسه با سایر سمعک های دیگر حدود 30% صدای بیشتری به مغز می رسانند، بیشتر از مقداری که مغز برای درک بهتر صدا نیاز دارد. بنابراین شما با  خرید سمعک اتیکن می توانید کیفیت شنیداری خود را بالا برده و محیط اطرافتان را بهتر درک کنید.

Oticon چیست؟

اتیکن نوآورانه ترین سمعک های موجود در بازار را به فروش می رساند. اتیکن از سال 1904 در زمینه تولید سمعک شروع به کار کرده است و انواع متنوع سمعک را برای درجات مختلف افت شنوایی در هر سنی ارائه می دهد. سمعک های Oticon می توانند برای سهولت استفاده، به تلفن همراه هوشمند شما یا به تلویزیون متصل شوند. لوازم جانبی مورد نیاز در این رابطه را نیز می توانید از خود برند اتیکن تهیه فرمایید.

مدل های سمعک Oticon

Oticon هفت مدل مختلف سمعک از جمله پشت گوشی، داخل گوش و گیرنده در کانال گوش را در اختیار شما قرار می دهد. اکثر مدل ها از جمله Xceed Play و Opn Play در رنگ های متنوعی موجود بوده و برای سطوح مختلف افت شنوایی قابل استفاده هستند. برخی طراحی های این سمعک فقط ویژه کودکان یا افرادی است که ناشنوایی تک گوش دارند. فناوری Tinnitus Sound Support نیز به کسانی که مبتلا به وزوز گوش هستند کمک می کند.

در انتخاب سمعک به چه مواردی توجه کنیم؟

آیا سمعک های اتیکن خوب هستند؟

برای این که یک انتخاب صحیح داشته باشید و سمعکی مناسب برای خود یا یکی از افراد خانواده تان تهیه کنید بهتر است به مواردی مثل ویژگی ها و امکانات سمعک، تطابق با آناتومی گوش و همین طور هزینه و قیمت آن توجه کنید. البته در برخی مراکز مانند مرکز شنوایی قلهک امکان خرید قسطی سمعک نیز برای شما وجود دارد.

سمعک های سفارشی

همان طور که از نام آن مشخص است، سمعک های سفارشی برای نیازهای شنوایی یک فرد خاص، شکل و آناتومی گوش وی ساخته می شوند. کوچکترین سمعک های سفارشی فوق العاده پنهان بوده و تقریبا دیده نمی شوند. به این گونه سمعک ها که کاملا داخل گوش قرار می گیرند و قابل دیدن نیستند سمعک های نامرئی گفته می شود. سمعک های سفارشی در حال حاضر یک انتخاب عالی هستند زیرا هنگام استفاده یا برداشتن ماسک از روی صورت مشکل و مزاحمتی برای فرد ایجاد نمی کنند. برای تهیه و یا بررسی انواع مختلف سمعک نامرئی و سمعک های اتیکن می توانید به سایت کلینیک سمعک قلهک مراجعه فرمایید.

برخی مزایای سمعک نامرئی

رایج ترین عامل تعیین کننده برای بسیاری از افراد در انتخاب سمعک، بحث زیبایی شناسی است. آن ها ترجیح می دهند که به هیچ وجه سمعکشان جلب توجه نکند. در واقع سمعک نامرئی به کسانی که تمایلی به استفاده از سمعک ندارند کمک می کند تا نگران استفاده از سمعک نبوده و مشکلات شنوایی خود را به موقع برطرف کنند. به همین دلیل است که یکی از شرکت های پیشگام در ارائه سمعک، اوتیکون، سمعک نامرئی Oticon Opn را عرضه کرده است. سمعک Opn نامرئی کوچکترین نوع سمعک اتیکن است.

کد خبر 595043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha