مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در دیدار با مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بر تعهد کشورش به امنیت رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

جک سالیوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا روز سه‌شنبه در نشست مجازی کارگروه راهبردی مشترک آمریکا-اسرائیل تأکید کرد که کشورش قویاً به امنیت رژیم صهیونیستی متعهد است.

بر اساس بیانیه‌ای که سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در خصوص نشست مجازی امروز هیأت آمریکایی به ریاست جیک سالیوان و هیأت رژیم صهیونیستی به ریاست مئیر بن‌شابات مشاور امنیت داخلی این رژیم منتشر کرده، طرفین در این نشست که بخشی از همکاری‌های دوجانبه در خصوص مسائل امنیتی است، به تفصیل در خصوص فرصت‌های همکاری برای آنچه «ارتقای امنیت و ثبات در مواجهه با چالش‌ها و تهدیدهای مشترک در منطقه» خوانده شده است، بحث و تبادل نظر کرده‌اند.

جیک سالیوان در این نشست ضمن اعلام تعهد خدشه‌ناپذیر آمریکا به امنیت رژیم صهیونیستی، بار دیگر اتهامات بی اساس خود علیه برنامه هسته‌ای ایران را تکرار و اعلام کرده است که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت. این در حالی است که هیچ‌یک از گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که بازرسانش حضور گسترده‌ای در تأسیسات هسته‌ای ایران دارند، ادعاهای مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را تأیید نمی‌کند.

بنابر اعلام سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا، جیک سالیوان از مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دعوت کرده است که تا قبل از پایان ماه جاری میلادی (کمتر از 20 روز آینده) برای ادامه گفتگوها به واشنگتن سفر کند.

کد خبر 594962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha