جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، از تکمیل مجموعه سینمایی پارک ملت خبر داد وگفت: هم‌اکنون تجهیز جزئیاتی از این مجموعه در حال انجام است.

مهندس اکبر تشکری‌نیا، مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران، در گفتگو با خبرنگار سما با بیان این مطلب گفت: کلیات ساختمان مجموعه سینمایی پارک ملت کامل شده است و این مجموعه به زودی بهره برداری می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر تجهیز جزئیاتی از مجموعه سینمایی پارک ملت در دست انجام است و مجموعه به طور کامل تکمیل شده‌است.

وی در مورد ساخت پارکینگ طبقاتی این مجموعه، گفت: نقشه‌های احداث پارکینگ این مجموعه نهایی شده است و این پارکینگ طبقاتی از طریق یک زیر گذر به ساختمان مجموعه مرتبط می شود.

تشکری نیا با بیان این که این پروژه به واسطه قرار گرفتن در یک قسمت تفریحی مهم تهران، تاثیر بالایی برجذب مخاطب وفروش آثار سینمای ایران خواهد داشت، افزود: با توجه به کارکرد این مجموعه به عنوان کاخ جشنواره، یکی از سالن‌های ملت ویژه داوران جشنواره‌ها در نظر گرفته شده و و سایر سالن‌ها نیز به شکلی ساخته شده که در خور عنوان بین‌المللی برای جشنواره‌های ایرانی باشد.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را کردیم که از نظر کیفی بتوانیم سالنی با استانداردهای بالا بسازیم.

کد خبر 59487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز