سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز درباره فیلترینگ کلاب‌هاوس گفت: فضای مجازی هم  نیازمند مدیریت است. این مسئولیت به عهده دولت و وزارت ارتباطات است و چنانچه در انجام وظایف قصور کردند باید پاسخگو باشند. ما هم  در این مسیر موضوعات را تعقیب می‌کنیم.

اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه

به گزارش همشهری‌آنلاین غلامحسین اسماعیلی (سخنگوی قوه قضائیه) در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ کلاب‌هاوس گفت: ما این موضوع را بخشی از حوزه فضای مجازی می‌دانیم. فضای مجازی نیازمند مدیریت و ساماندهی است و مکررا ما و رهبر انقلاب از رهاشدگی فضای مجازی انتقاد کردیم. حتما همان‌گونه که فضای حقیقی و زمینی و آبی و دریایی و گمرک‌ها ساماندهی می‌شوند، فضای مجازی هم نیازمند مدیریت است. این مسئولیت به عهده دولت و وزارت ارتباطات است و چنانچه در انجام وظایف قصور کردند باید پاسخگو باشند. ما هم  در این مسیر موضوعات را تعقیب می‌کنیم.

سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت سرباز راهور از نماینده مجلس گفت: این پرونده منتهی به صدور کیفرخواست شده است، به زودی جلسات دادگاه آن برگزار خواهد شد.

توئیت‌بازان به قوه قضائیه حمله می‌کنند

سخنگوی دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه برای تحقق شعار سال به صورت جهادی اقدام کرده است؛ احیای بیش از ۲ هزار واحد تولیدی دلیل روشنی بر صدق این ادعاست، برخی توییت بازان و افراد صاحب مناصب به اجرای گزارش عملکرد نهاد مربوط خودشان عملکرد قوه قضاییه را زیر سوال بردند، در انجام وظیفه از کسی تشکر نخواسته ایم و نمی‌خواهیم اما فرافکنی را شایسته نمی‌دانیم، به سایر بخش‌های حاکمیتی توصیه می کنیم شما هم بیایید و در این مسیر قدم بردارید

پرونده آزاده نامداری جنایی نیست

سخنگوی قوه قضاییه در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده آزاده نامداری گفت: خبری در ارتباط با پزشکی قانونی منتشر شد در حالی که نظریه پزشکی قانونی واصل نشده بود،  بررسی‌های قضایی و پزشکی قانونی جنایی بودن این موضوع را منتفی می‌داند، با توجه به جنایی نبودن پرونده پزشکی قانونی نظر خودش را اعلام می‌کند.

 بررسی پرونده حسن رعیت بیانگر رسیدگی قوه قضاییه به مفاسد اقتصادی است

سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده حسن رعیت هم گفت: موضوع رسیدگی به مفاسد اقتصادی جزء اولویت‌های ما بوده، هست و خواهد بود و در راه مبارزه با مفاسد اقتصادی کوتاه نیامده‌ایم؛  در آغازین روزهای سال ۱۴۰۰ رسیدگی به پرونده حسن میرکاظمی مشهور به حسن رعیت آغاز شد، این بیانگر آن است که قوه قضاییه موضوع رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی را با جدیت دنبال می‌کند.

کد خبر 594760

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha