رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان‌های استان تهران سال ۹۲ درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ۱۴۰۰ توضیح داد. 

سعید جلیلی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین نقوی حسینی رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان‌های استان تهران در انتخابات سال ۹۲، درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیان کرد: با توجه به اینکه جلیلی در انتخابات سال ۹۲ حضور داشت و رای خوبی هم بدست آورد، آمادگی نامزدی برای حضور در ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را هم دارد، اما تمامی گزینه‌ها در جریان اصولگرا منتظر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی هستند تا ببینند موضع انتخاباتی وی چه چیزی است. 

دفاع سعید جلیلی از قرارداد ایران و چین | فرصتی است که فشار آمریکا را می‌شکند

۵ نامزد مهم اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰

او افزود: اگر سید ابراهیم رئیسی نامزد شود و به انتخابات بیاید، نامزدهای اصولگرایان و سعید جلیلی از او حمایت خواهند کرد، در غیر این صورت فکر می‌کنم جلیلی وارد میدان خواهد شد. 
 
نقوی حسینی در پایان گفت: اگر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری بیاید، مورد اجماع اصولگرایان است و با توجه به اینکه سعید جلیلی هم برنامه دارد و هم دولتش را آماده کرده و هم جزو با برنامه‌ترین گزینه هاست در صورت حضور سید ابراهیم رئیسی از او حمایت می‌کند. اگر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به انتخابات بیاید، جبهه پایداری نیز از او حمایت می‌کند و اجماع خوبی در اصولگرایان به وجود خواهد آمد. 

کد خبر 594738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمیه TR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    12 15
    از جفت این عزیزان تقاضا داریم، کاندید نشوند. ممنونم
  • محمد IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    10 14
    چه اعتماد بنفسی !!!!!!