سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش چشمگیر موارد ابتلا و بستری کرونا از مردم خواست در اجرای محدودیت‌های کرونایی همکاری لازم را داشته باشند.

سيما سادات لاري سخنگو

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سرعت افزایش ابتلا و بستری در هفته سوم از موج چهارم بیماری در کشور نزدیک به ۴ برابر مدت مشابه در موج‌های دوم و سوم است که مطمئنا در صورت تداوم این روند تند صعودی باید شاهد تجربه روزهایی به مراتب سخت‌تر از گذشته در مدیریت اپیدمی در کشورمان باشیم.

وی افرود: کرونا این بار سرکش‌تر و مهاجم‌تر است و ویروس جهش‌یافته قدرت سرایت بالایی دارد و در کشور غالب شده است و همان‌طور که بارها اعلام کرده‌ایم هرگونه تلاش از سوی پرسنل سخت‌کوش نظام سلامت بدون همکاری مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

لاری گفت: از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و کادر درمان را در این مسیر سخت یاری کنند و فراموش نکنند که اجرای محدودیت‌های مصوب بدون همکاری آنها به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.
 

کد خبر 594358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    4 0
    در تعطیلات عید باید با متخلفان قاطع برخورد می کردید ، که الان این همه مرده رو دستتان نمی افتاد ، حالا که کار از کار گذشته است ، به مردم می گوید، مراقب باشید آیا این رفتار ، معمولی است ، آدم یاد آن ضرب المثل می افتد، به شتر گفتند چرا گردنت کج است گفت کجایم راست است، حداقل این ده روز را قاطع برخورد کنید ،