رئیس شورای اسلامی شهر تهران از شهروندان خواست تا عبور از پیک شیوع ویروس کرونا از وسایل حمل و نقل عمومی کمتر استفاده کنند.

هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین، محسن هاشمی رفسنجانی بعد از جلسه شورای شهرتهران در جمع خبرنگاران تصریح کرد: براساس اعلام سازمان بهشت زهرا (س)، متاسفانه در پایتخت از عدد روزانه ۱۵ قربانی به بیش از۷۰ فوتی رسیده‌ایم و احتمالاً این رقم بالاتر هم خواهد رفت.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل‌ها از سوی مردم راه حل اصلی بحران کرونا را واکسن دانست و اظهار امیدواری کرد که  واکسیناسیون عمومی جدی گرفته شود.

هاشمی با اشاره به اینکه امیدواریم این تعداد اندکی که در کشور واکسن دریافت کرده اند، افزایش یابد، حمل و نقل عمومی را مهم‌ترین محلی دانست که در انتقال و شیوع کرونا تاثیر دارد.

او ادامه داد: البته بر اساس داده ها اگر زمان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، کم تر از ۲۰ یا ۱۵ دقیقه باشد می تواند در کاهش شیوع موثر باشد. اما حضور بیشتر در ناوگان عمومی خطر شیوع را بیشتر می کند.

رئیسی شورای شهر تهران گفت: به طورکلی از مردم می خواهیم که کم تر در وسایل حمل و نقل عمومی حضور داشته باشند تا از پیک شیوع ویروس عبور کنیم.

کد خبر 594349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha