مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان خراسان رضوی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای توزیع در مجموع ۱۱ هزار و ۷۰۰ تن روغن در ماه مبارک رمضان، مردم استان برای تهیه روغن با مشکل موجه نخواهند شد.

بازار

به گزارش همشهری آنلاین، علی غفوری‌مقدم با اشاره به این‌که وزارت صمت برای توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان برنامه‌ای منظم و متمرکز طراحی کرده است گفت: طبق این برنامه ۲ هزا و ۳۰۰ تن برنج با قیمت‌های ۱۸ هزار تومان، ۱۸ هزارو ۵۰۰ تومان و ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار شرکت غله استان قرار خواهد گرفت که از سوی شبکه‌های توزیع بین شهرهای استان به تناسب تقسیم خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲ هزار تن شکر در بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی با قیمت مصوب ۸ هزار و ۷۰۰ تومان و ۲۱۰ تن گوشت منجمد گوساله با قیمت ۸۰ هزار تومان برای ایام ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه هزار و ۵۰۰ تن برنج هندی از سهمیه‌های قبلی و ۲ هزار و ۴۰۰ تن از سهمیه‌ اسفند پارسال را دست توزیع داریم، اظهار کرد: در پی آن هستیم تا سهمیه ۲ هزارو ۳۰۰ تنی برنج را از محل برنج هندی تامین کنیم تا در بازار شاهد حجم قابل توجهی از این کالای اساسی باشیم.

غفوری‌مقدم افزود: درباره توزیع مرغ شرایطی مناسب‌تر و رو به بهبودی برای ایام پیش رو پیش‌بینی کرده‌ایم.

کد خبر 594120

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha