مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه موج چهارم کرونا در کرمانشاه با سرعت در حال پیشروی است، افزود: این موج با کرونای کشنده انگلیسی همراه است.

کرونا

مهدی محمدی با اشاره به افزایش بستری‌های کرونا در استان به ۵۸۶ نفر به همشهری آنلاین گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ نفر با علائم  کرونا در  بیمارستان های استان بستری شده اند.

وی افزود: ۱۱۷ نفر از مبتلایان به کرونا در بخش آی سی یو بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند که حال ۱۴ نفر آنها وخیم گزارش شده است.  

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: سنقر کلیایی با ۵۳ بیمار کرونایی رکوردار بیماران بستری مشکوک به کرونا در استان است. همچنین شهرستان کنگاور با ۴۶ بیمار و اسلام آبادغرب با ۴۰ بیمار بستری در رده دوم و سوم بیماران بستری مشکوک به کرونا هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به سیر صعودی و پرشتاب کرونای انگلیسی در استان کرمانشاه گفت: موج چهارم کرونا به سرعت در حال اوج گیری است و هم اکنون تمام بخش های بستری بیماران کرونایی دوباره فعال شده‌اند.  

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فوت ۲نفر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا گفت: تاکنون هزار و ۵۳۵ نفر در استان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. همچنین طی شبانه روز گذشته ۷۹ بیمار مثبت بستری و ۳۶۲ بیمار مثبت سرپایی در استان کرمانشاه شناسایی شدند.

کد خبر 594070
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha