مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
۰ نفر

وقتی نوبت به خرید مواد غذایی می‌رسد، معمولا افراد به دو گروه تقسیم می‌شوند. یک گروه بیشتر تمایل دارند که کالاهای مورد نیازشان را به صورت آنلاین خریداری کنند و گروه دیگر ترجیح می‌دهند برای خرید به فروشگاه‌ها مراجعه کنند. اما خرید حضوری مواد غذایی می تواند زمانبر باشد.

image-20210410102539-1.jpeg

به عنوان مثال، تهیه لیست خرید، زمانی که برای رفت و برگشت به فروشگاه صرف می‌شود و گشتن در بین قفسه‌های فروشگاه برای پیدا کردن کالاهای مد نظرتان، از لحاظ زمانی به صرفه نخواهد بود. علاوه بر این، به دلیل رقابت شدید میان سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، قیمت کالاها با تخفیف‌های قابل توجهی ارائه می‌شوند، بنابراین خرید آنلاین صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

موتورهای جستجو وب‌سایت‌ها یافتن سریع کالاها را بسیار آسان می‌کنند. تایپ کردن نام یا برند یک کالا، تمام محصولات مرتبط را به شما نشان می‌دهد و یافتن دقیق آنچه را که نیاز دارید، بسیار ساده‌تر می‌کنند. سوپرمارکت‌های آنلاین طیف وسیعی از محصولات و کالاهای سوپرمارکتی و مواد غذایی را در دسترس کاربران قرار می‌دهند. اسنپ مارکت از جمله سوپرمارکت‌های آنلاینی است که عرضه اینترنتی کالاهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار را بر عهده دارد. امکان خرید آنلاین کلیه کالاهای سوپرمارکتی از جمله خرید تنقلات آنلاین، انواع میوه و سبزی تازه، گوشت و مرغ و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت اسنپ مارکت برای کاربران امکان‌پذیر است. در ادامه توضیحات اجمالی در رابطه با برخی از محصولاتی که توسط اسنپ مارکت ارائه می‌شوند، ارائه می‌دهیم.

گوشت و مرغ

هنگام خرید محصولات پروتئینی نظیر گوشت و مرغ باید از تازگی و سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. برای آسودگی خیال خریداران، اسنپ مارکت همواره تازگی محصولات گوشتی را در الویت قرار می‌دهد و در نتیجه کاربران می‌توانند با اطمینان خاطر مرغ و گوشت مورد نیازشان را به صورت آنلاین از اسنپ مارکت خریداری کنند.

میوه و سبزیجات

میوه و سبزیجات جز خوراکی‌هایی هستند که در صورت نگهداری و حمل و نقل نامناسب، به سرعت غیرقابل مصرف می‌شوند. در اسنپ مارکت کلیه میوه‌ها و سبزی‌ها دستچین می‌شوند. همچنین، داخل سبزیجاتی مانند کاهو و کلم با دقت بررسی می‌شود تا شته یا آفت داخل آن‌ها نباشد. علاوه بر این، سالم بودن و عدم وجود پارگی در بسته‌بندی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تنقلات

تنقلات یکی از آیتم‌های پرمصرف سبد خرید اغلب خانوارها به شمار می‌رود. اسنپ مارکت با عرضه انواع تنقلات متفاوت  و متنوع از جمله انواع بیسکویت، شکلات، پفک، چیپس و غیره، سعی دارد این طیف گسترده‌ای از اقلام محبوب و پرمصرف کاربران را در اسرع وقت در اختیارشان قرار دهد.

محصولات آرایشی و بهداشتی

هر آنچه نیاز دارید در اسنپ‌مارکت!

مدتی است سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت فروش اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی که توسط مجموعه هایپر استار و تحت نام مایلی ارائه می‌شود را بر عهده گرفته است. محصولات فروشگاه‌ مایلی با تنوع بی‌نظیر محصولات آرایشی و بهداشتی سعی دارد بهترین تجربه خرید را برای مشتریان خود فراهم کند. عرضه بیش از هزاران قلم کالا، قیمت رقابتی و تضمین اصل بودن کالا تنها بخشی از خدمات فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایلی به شمار می‌رود. 

به جز سرعت در خرید و سهولت دسترسی به کالاهای مورد نیاز، کاربران می‌توانند با ثبت سفارش از سوپرمارکت اسنپ مارکت، علاوه بر تخفیف‌های هایپر استار، از تخفیف‌های روزانه و مناسبتی اسنپ مارکت نیز برخوردار شوند. از جمله تخفیف‌های ویژه ارائه شده توسط اسنپ مارکت می‌توان به تخفیف خرید اول اشاره کرد که برای اعضای جدید خانواده اسنپ در نظر گرفته شده است. با استفاده از این تخفیف، کاربران تازه اسنپ مارکت می‌توانند اولین سفارش خود از اسنپ مارکت را با هزینه‌ای کمتر خریداری کنند. 

کد خبر 594043

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha