ورزشگاه شهدای گمنام در محدوده منطقه ۱۹ به منظور استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس بهسازی، تجهیز و آماده سازی می شود.

ورزشگاه شهدای گمنام پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، شهرداران مناطق ۱۸ و ۱۹ و مدیران باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه شهدای گمنام، از شرایط این مجموعه که در اختیار پرسپولیس قرارگرفته است، بازدید کردند تا کلید بهسازی و تجهیز برای استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس روشن شود.
طی این بازدید که علی توکلی شهردار منطقه ۱۹،   جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره باشگاه، سیدمحمد فیاض عضو هیات مدیره باشگاه و شهردار منطقه ۱۸،   ابراهیم شکوری معاون اجرایی و علی عطایی معاون اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس حضور داشتند، هماهنگی های لازم برای بهره وری مناسب از این باشگاه، ارتقاء امکانات، بازسازی و بهسازی بخش‌های مختلف آن صورت گرفت.
براساس این گزارش اقدامات عمرانی باشگاه شهدای گمنام بزودی و همزمان با حضور تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هند و برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد تا این مجموعه بعد از آماده‌سازی برای فصل پیش‌روی رقابت‌های فوتبال پایه تهران در اختیار آکادمی فوتبال پرسپولیس قرار گرفته و محل برگزاری تمرینات، بازی‌ها و استعدادهای فوتبال باشد.
 بازسازی و تجهیز ورزشگاه  شهدای گمنام گامی مهم برای تبدیل این مجموعه  به کمپ و مرکز تیم‌های پایه و توسعه فوتبال و نیز به عنوان یک یادگاری برای آینده فوتبال پرسپولیس و تهران محسوب می شود.
باشگاه شهدای گمنام در خیابان مهران منطقه ۱۹ قرار دارد و در برگیرنده زمین ها و سالن های مختلفی است.

کد خبر 593967

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha