شاگردان گل‌محمدی در غیاب او و در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی می‌روند تا آخرین بازی خود را در لیگ برتر قبل از سفر به هند برگزار کنند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار پرسپولیس و نساجی در شرایطی برگزار می‌شود که در چند روز اخیر شاگردان ساکت الهامی در بدترین زمان ممکن گرفتار کرونا شدند و از آنطرف پرسپولیس در این بازی همانند دیدار برابر پدیده مشهد، فرشاد فرجی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نخواهد داشت. ضمن آنکه یحیی گل‌محمدی به دلیل محرومیت قادر به حضور کنار نیمکت تیمش نیست، اما شاگردان یحیی با توجه به تساوی در بازی قبل انگیزه بالایی برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان خواهند شد.   

حامد لک که سابقه حضور در نساجی را در کارنامه دارد و این بازی از جهات خاصی برایش از اهمیت زیادی برخوردار است در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود و امیدوار است پیش از حضور در آسیا کلین شیتی دیگر در کارنامه‌اش ثبت کند.

با رفع مصدومیت سید جلال حسینی او در کنار محمدحسین کنعانی زادگان زوج خط دفاعی پرسپولیس را شکل خواهند داد. در سمت راست نیز مهدی شیری حاضر خواهد بود و در سمت چپ نیز سعید آقایی به میدان خواهد رفت.

در خط میانی پرسپولیس احمد نوراللهی در کنار میلاد سرلک دیگر بازیکنی که سابقه حضور در نساجی را در کارنامه قرار دارد به میدان می‌رود و سیامک نعمتی و مهدی ترابی دیگر نفرات مدنظر یحیی گل‌محمدی برای این بازی خواهند بود. احتمال حضور احسان پهلوان نیز به جای سیامک نعمتی می‌رود و باید دید کادرفنی سرخپوشان در نهایت چه تصمیمی برای این بازی خواهد گرفت. ترابی و نوراللهی در کنار سرلک به عنوان نفرات آماده این روزهای ترکیب پرسپولیس از بالاترین انگیزه برای موفقیت سرخپوشان در این جدال محسوب می‌شوند و باید دید برنامه‌های تاکتیکی ساکت الهامی برای مهار خط میانی قدرتمند پرسپولیس به چه شکل خواهد بود.

وحید امیری و شهریار مغانلو نیز در خط حمله پرسپولیس حاضر خواهند بود. مغانلو که در آخرین تقابلش با نساجی مازندران با ثبت دبل عملکرد خوبی به جا گذاشته، امیدوار است طلسم گلزنی‌اش را در این بازی بشکند و با روحیه مناسب آماده دیدارهای آسیایی شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی زادگان
مهدی شیری
سعید آقایی
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
سیامک نعمتی
مهدی ترابی
وحید امیری
شهریار مغانلو

کد خبر 593725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha