مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و معاون مدیرکل سیاسی سرویس اقدامات خارجی اروپا در خصوص گفت‌وگوهای جاری پیرامون برجام به رایزنی پرداختند.

رافائل گروسی

به گزارش همشهری‌آنلاین به  نقل از ایسنا، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه در توییتی نوشت: تبادل نظر مفصلی با انریکه مورا، معاون مدیرکل سرویس اقدامات خارجی اروپا در حمایت از گفت‌وگوهای جاری پیرامون برجام داشتم. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایفای نقش فنی خود برای تسهیل پیشرفت در جهت منافع همه ادامه می‌دهد.

انریکه مورا، ریاست نشست کمیسیون مشترک برجام را بر عهده داشت.

به گزارش ایسنا، نمایندگان کشورهای عضو برجام به منظور شرکت در مذاکراتی پیرامون احیای توافق هسته ای از طریق بازگشت دوجانبه تهران-واشنگتن به پایبندی به این توافق در وین حضور دارد. 
جلسه کمیسیون مشترک برجام روز گذشته با حضور نمایندگان کشورها برگزار شد که طرفین نتایج نشست را سازنده تلقی کرده‌اند. 
اما به گفته مقامات کشورمان، ایران قرار نیست در وین وارد هیچ گونه مذاکرات مستقیم و غیر مستقیمی با آمریکا شود و صرفا در مذاکرات فنی کمیسیون مشترک برجام شرکت می کند. 

رافائل گروسی ساعاتی پیش نیز در صفحه توییترش از دیدار با راب مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خبر داده و در صفحه توییترش نوشت: تبادل نظری به موقع با راب مالی انجام دادم. آژانس بین المللی انرژی اتمی به فعالیت خود ادامه می دهد و آماده است از چشم انداز فنی بی طرفش از این رایزنی های ادامه دار حمایت کند. 

کد خبر 593713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha