سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
۰ نفر

شاخص کل بورس امروز سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ حدود یک هزار و ۹۳۴واحد کاهش یافت و به یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید. بازار سرمایه در ابتدای امروز کار خود را مثبت آغاز کرد اما در ادامه، شاخص کل بورس افت کرد و بورس امروز را نیز منفی به پایان برد.

تالار بورس

به گزارش همشهری آنلاین، شاخص کل بورس امروز با کاهش یک هزار و ۹۳۴ واحدی به  یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید. شاخص کل (هم وزن) نیز امروز  با ۶۰۶ واحد کاهش به ۴۳۸ هزار و ۳۷۰ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۴۰۹هزار و ۳۰۷ معامله به ارزش ۵۵۸۱ میلیارد تومان انجام دادند. نمادهای تاپیکو، ‌فولاد و وغدیر بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص بورس داشتند. نمادهای کچاد، ‌شستا، شتران و فایرا نیز بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس ذاشتند. گفتنی است امروز نماد کچاد بیشترین تاثیر را بر روی شاخص بورس داشت که تاثیری مثبت بود.

اما شاخص فرابورس امروز با کاهش  ۳ واحدی به  ۱۷ هزار و ۹۱۶ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس هم  ۱۰۰هزار و ۱۶۱ معامله به ارزش ۷۹۰ میلیارد تومان بود.

نمادهای ذوب، شگویا، ‌دماوند و ومهان بیشترین تاثیر منفی و نمادهای میدکو، آریا و کگهر بیشتری تاثیر مثبت را نسبت به سایر نمادها روی شاخص فرابوس داشتند.

کد خبر 593354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha