فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به گستردگی مأموریت‌های این نیرو از برنامه‌های جدید برای دگرگونی‌های نوین و راهبردی سازمان پلیس در آینده نزدیک خبر داد.

سردار اشتري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین اشتری در نشست صمیمی با فرماندهان و روحانیان پیشکسوت ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به خدمات پلیس پس از پیروزی انقلاب از برنامه‌های جدید برای دگرگونی‌های نوین و راهبردی در سازمان پلیس خبر داد و گفت: سازمان نیروی انتظامی از ادغام سه سازمان ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی تشکیل شد. در این خصوص از فرمانده معظم کل قوا درخواست کردیم تا عنوان نیرو از روی این سازمان برداشته و سازمان جایگزین آن شود.

فرمانده نیروی انتظامی مأموریت‌های این نیرو را گسترده دانست و افزود: به دلیل همین گستردگی و گسترش نیرو با موافقت فرمانده معظم کل قوا ساختار جدید مرزبانی شکل گرفت و جایگاه آن ارتقا یافت و در صورت موافقت رهبر معظم انقلاب اجزای جدیدی از سازمان پلیس را نیز تعریف خواهیم کرد که زمینه آن هم فراهم و مقدمه‌اش انجام شده است.

سردار اشتری بزرگ‌ترین هنر مأموران پلیس را اجرای بدون تنش مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل محدویت‌ها مسئولیتی سنگین بود که پلیس به خوبی از عهده آن برآمد. هر مصوبه‌ای که ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب می‌کند، بخش مهم اجرای آن به ناجا برمی‌گردد و ما مفتخریم که پلیس در این امر یاری‌رسان و خدمتگزار مردم است.

وی در بخش دیگر سخنان خود در جمع فرماندهان و روحانیون پیشکسوت ناجا با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی مهربانی و اقتدار را همراه هم دارد افزود: یافته‌های نظرسنجی که درباره میزان رضایتمندی مردم از ۳۲ دستگاه انجام شد نشان می‌دهد مردم به پلیس علاقه‌مندتر شده‌اند و این پیام خیلی خوبی برای همه ما در ناجاست.

کد خبر 591797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    0 0
    واقعا