سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

شاخص کل بورس امروز سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ با ۳۶هزار و ۳۰۹واحد افزایش به یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحد رسید تا شاخص کل امروز برای چهارمین روز پیاپی مثبت بماند. روز شنبه شاخص بورس بیش از ۲۲ هزار واحد، روز یکشنبه بیش از ۱۵ هزار و دیرور بیش از ۹ هزار واحد افزایش یافته بود.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، شاخص کل بورس امروز ۳۶ هزار و ۳۰۹ واحد افزایش یافت و به رقم یک میلیون و ۲۹۰هزار واحد رسید. شاخص کل (هم‌وزن) نیز با ۳۰۸۸ واحد افزایش به ۴۳۷ هزار و ۹۲۸ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۸۱۶هزار و ۱۰۰ معامله به ارزش ۸۰۶۲ میلیارد تومان انجام دادند. نمادهای فارس، ‌فولاد، ‌ فملی، ‌ وامید، تاپیکو، شپنا و پارس بیشترین تاثیر مثبت را  روی شاخص بورس داشتند. فخاس، برکت و کویر نیز بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص بورس داشتند.

اما شاخص فرابورس نیز امروز با ۳۵۷ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۸۲۷ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس هم ۳۱۳هزار و ۳۱۲ معامله به ارزش ۱۵هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان بود.
نمادهای بپاس، مارون، زاگرس، آریا، صبا، ‌ وسپهر و هرمز بیشترین تاثیر مثبت و بنو، کوثر و مادیرا نیز بیشترین تاثیر منفی را نسبت به سایر نمادها روی شاخص فرابوس داشتند.
 

کد خبر 591014

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha