سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
۰ نفر

 کیهان نوشت: وزیر ارتباطات در نشستی شبه انتخاباتی در همدان گفت چرا جوانانِ خیلی خیلی قدیمی را انتخاب می‌کنید و بعد خواهش می‌کنید از شما استفاده کنند؟

آذری جهرمی

به گزارش همشهری آنلاین، کیهان نوشت: آذری جهرمی در جمع عده‌ای از جوانان گفت: در این جلسه شما جوانان گلایه کردید که چرا از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف کشور استفاده نمی‌شود؛ پاسخ من روشن است: انسان عاقل زورش را با التماس عوض نمی‌کند. چرا جوانانِ خیلی خیلی قدیمی را انتخاب می‌کنید و بعد خواهش می‌کنید از شما استفاده کنند؟

یک جراح برای رفع بیماری شما، عمدتا تنها جراحی بلد است. اما شاید بیماری شما با درمان‌های ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر درمان شود. مدیران قدیمی کشور، همه شیوه‌های خود را آزموده‌اند و شما نتایج را می‌بینید. باید دنبال راه‌حل‌های نو بود.

یکی راه علاجش همواره استفاده از زور و اقتدار بوده، یکی را می‌گویند خوشگل است. واقعا مشکلات کشور با زور و قیافه حل نمی‌شود. با برنامه خلاقانه و شیوه‌های نو حل می‌شود. تاکید رهبری بر حضور پرشور جوانان هم برای همین است. جوانان عزیز! در یک کلام بگویم. زورتان و قدرت انتخابتان را با التماس عوض نکنید.

این اظهارات دیرهنگام در ماه‌های پایانی دولت روحانی در حالی است که آذری جهرمی، طی هشت سال گذشته وزیر و معاون همین دولت بوده است.

یادآور می‌شود وی در پستی اینستاگرامی نوشت: «مدت‌ها بود که ترقه نخریده بودم. امشب که همدان اومده بودم (برای نظارت رو پیشرفت پروژه‌هامون تو استان)، برای پیاده‌روی رفتیم میدون مرکزی شهر و بازار دست‌فروش‌ها. دیدم یه پسر جوون داره ترقه می‌فروشه، پرت شدم به ۱۷-۱۸ سالگی و چند تا خریدم. حالا دنبال زمان مناسبم».

با این اوصاف به نظر می‌رسد باید آقای آذری جهرمی سودای منصب را رها کند و به دنبال همان ترقه‌بازی برود.

کد خبر 590889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha