در آستانه سال نو سکان‌داران مدیریت شهری مناطق شرق پایتخت با ارسال پیام، ضمن تبریک فرا رسیدن بهار و عید نوروز به همه شهروندان، درباره برنامه‌ها و رویکردشان برای سال ۱۴۰۰ قلم زده‌اند 

شهردار

مژده‌ای دل که دگر باره بهار آمده است / خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است 
نوروز همیشه نوید آمدن روزهای زیبا، نو و تازه بوده است و همیشه نماد و نشانه‌ای از فکرهای جدید، کردار جدید و تصمیم‌های تازه برای آینده، آینده‌ای که می‌خواهیم آن را بهتر از گذشته بسازیم. سالی که آخرین روزهایش را سپری می‌کنیم، با تمام سختی‌هایش به علت شیوع ویروس کرونا سپری شد و سال جدید در حالی آغاز می‌شود که مصادف شده با نخستین نوروز قرن جدید، از راه رسیده تا غبار کهنگی و ماندگی را از چهره طبیعت و دل‌های ما بزداید و شکوفه لبخند و نهال امید را در قلبمان بارور سازد. در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه شهروندان عزیز پایتخت و منطقه ۱۳، زندگی در شهری است که با عنایت به شعار و رویکرد شهردار محترم تهران برای همه اقشار با توجه به مقوله‌های نشاط و امید، تحقق عدالت اجتماعی و تقویت تنوع فرهنگی و... برنامه‌ریزی شده تا در مسیر تغییر برای آینده بهتر، بتوانیم با همکاری شهروندان شهری زیبا، ایمن، شاد وآباد را به ارمغان بیاوریم.

طی ماه‌های گذشته، به‌رغم شیوع ویروس کرونا، همکاران ما در شهرداری منطقه۱۳ در انجام وظایف و ارائه خدمات به شهروندان فهیم این منطقه از تلاشی فروگذار نکرده و پروژه‌های مختلف محله‌محور نیز در کنار خدمات شهری، افتتاح و به بهره‌برداری رساندند. در سال جدید هم از منظری نو به مشکلات شهر نگریسته و با نگاهی خلاق و خدمت‌رسان برای تحقق اهدافی که برای تهران ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده، با قاطعیت و پشتکار تلاش خواهیم کرد.

ضمن تبریک حلول سال نو، از درگاه دادار هستی، برای تمام شهروندان و خانواده‌های محترم‌شان، سالی خوش و سرشار از معنویت، مملو از رحمت و برکت الهی همراه با دلی روشن، سینه‌ای پر از مهر، لبی خندان توام با سلامتی، شادکامی، سعادت و موفقیت آرزومندم. به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان، سال آینده در شهری با اخلاق‌تر، زیباتر، ایمن‌تر، توسعه‌یافته‌تر، ‌آبادتر و شاداب‌تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم و حالی احسن از امروز داشته باشیم.  

کد خبر 590722

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha