شبکه نمایش در این هفته فلیم‌های کمدین معروف، بن استیلر را پخش می‌کند.

بن استیلر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در بخش ژانر هفتگی خود فیلم هایی با مضمون آشپزی را به روی آنتن می برد و در بخش صحنه گران فیلم هایی با بازی کمدین سرشناس  بن استیلر را پخش خواهد کرد. همچنین شبکه نمایش در باکس ساعت ۱۳ خود به پیشواز عید خواهد رفت و فیلم های کمدی همچون «میهمان بابا»، «ما خونه نیستیم»، «محله لب آب» و «آواز در خواب» را برای پخش در نظر گرفته است.

در بخش صحنه گران فیلم هایی با بازی بن استیلر که برای نقش هایی همچون «ملاقات با والدین» و «شب در موزه محبوب» است را از شنبه تا جمعه  ساعت ۲۱ پخش می کند که  به ترتیب فیلم های: «محافظین محله»، «شب در موزه ۱، ۲، ۳» و «ملاقات با والدین»، «سرقت از برج» و «داستان خانواده مایرویتز» هستند.

شبکه نمایش در بخش ژانر منتخب هفتگی، این شبکه فیلم‌هایی که درباره آشپزی است را از شنبه تا جمعه به ترتیب ساعت ۱۹ با عناوین فیلم های: «سر آشپز»، «آشپزی با عشق»، «سرآشپز»، «موش سرآشپز»، «پاستاریونی»، «به قدر کافی» و «آشپز باشی» پخش خواهد کرد.

فیلم های کلاسیک این شبکه به ترتیب: «گاوچرانها»، «دژ»، «برانیگان»، «جزیره ای  بر بام دنیا»، «دردسر مشترک»، «آفتاب سرخ» و «زندگی شگفت انگیز» هستند که مخاطبان می توانند از شنبه تا جمعه این فیلم ها را مشاهده کنند.

کد خبر 590204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha