وزیر کشور گفت: مسائل معیشتی و گرانی کالا سختی های زیادی برای مردم به وجود آورده است اما در مجموع وضعیت کشور نسبت به قبل به سمت مطلوبیت و کاهش مشکلات در حال حرکت است.

وزیر کشور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا عبدالرضا رحمانی فضلی که به قم سفر کرده است  در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)،  با اشاره به چالش مهم مشکلات معیشتی در ایران امروز، اظهارکرد: در این وضعیت علما و روحانیان در تبیین مسائل و آرامش بخشی به جامعه نقش موثری دارند.

وی افزود: گرانی معضلات زیادی برای مردم به وجود آورده است و باید با متخلفان در این حوزه برخوردهای جدی صورت بگیرد.سال ۱۴۰۰ امید می رود سال گشایش برای ملت ایران باشد و در این بین دعا نیز می تواند ملت ایران را در برابر مشکلات یاری کند.

وی در ادامه ابراز داشت: حدود ۲۰ کشور دنیا بصورت محدود واکسیناسیون بیماری کرونا را آغاز کرده اند و همین روال در کشور ما نیز در حال انجام است. در برهه ای از امسال تعداد فوتی های کرونایی در کشور به ۵۰۰ تن در روز رسیده بود اما در حال حاضر با افزایش تجربه، تجیهزات و امکانات مراکز درمانی وضعیت نسبت به گذشته مطلوب تر است.

وزیر کشور ادامه داد: مقام معظم رهبری جلودار مسوولان کشور در مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و توجه زیادی بر کاهش آثار این ویروس در جامعه دارند. خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته، وضعیت قم و رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم این استان مطلوب است.

رحمانی فضلی اضافه کرد: مردم به حرم اهل بیت(س) به عنوان مامن و پناهگاه توجه دارند و حضور زائران در این اماکن متبرک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

کد خبر 590081

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha