میشل اوباما، بانوی اول پیشین آمریکا می‌گوید به فکر بازنشستگی از فعالیت‌های عمومی و اجتماعی خود است.

میشل اوباما

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از یورونیوز‎‎‏‏، همسر باراک اوباما، رئیس جمهوری اسبق ایالات متحده در گفتگو با مجله «پیپل» (People) همچنین گفت که در دوران همه گیری بیماری «کووید ۱۹» به بافندگی روی آورده و حالا به آن معتاد شده است. میشل اوباما که بین سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۷ در کاخ سفید سکونت داشت در این مصاحبه از فواید بافندگی سخن گفت.

او در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت که پس از آغاز همه گیری ویروس کرونا و کشته شدن جورج فلوید به دست مامور پلیس شهر مینیاپولیس از «افسردگی خفیف» رنج می برده است. بانوی اول پیشین آمریکا افزود که به دو دختر بزرگسال خود گفته است که به دنبال «بازنشستگی» از فعالیت های عمومی و اجتماعی است.

همسر چهل و چهارمین رئیس جمهوری آمریکا در مورد فعالیت های باراک اوباما در دوران پس از خروج از کاخ سفید نیز گفت که همسرش جز ورزش گلف کار دیگری ندارد.

میشل اوباما طی سال های گذشته در اکثر نظرسنجی ها یکی از محبوب ترین چهره ها در آمریکا بوده است. بانوی اول پیشین ایالات متحده هر چند هرگز شخصا وارد عرصه انتخاباتی نشد اما همواره یکی از مهره های تاثیرگذار در کارزارهای انتخاباتی دموکرات ها بوده است. وی همچنین در دوران حضور در کاخ سفید و پس از آن از مشوقان «زندگی سالم» با ورزش و رژیم غذایی متعادل بود.

کد خبر 590079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha