مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

همان‌طور که در خبرهای چند روز گذشته آمده هیچ پرواز مستقیمی از ایران به شهر آنتالیا انجام نمی‌شود. این قانون منع انجام پرواز مستقیم از ایران به آنتالیا ترکیه از نزدیک به ۱۳ سال پیش اجرایی شده است اما تور آنتالیا هر سال برگزار می‌شود.

تور آنتالیا.jpg

تور آنتالیا یا پرواز آنتالیا از طریق شهرهای دیگر ترکیه انجام میشود و مسافرین تور آنتالیا از تهران ، مشهد ، شیراز ، اصفهان ، تبریز و ارومیه به یکی از شهرهای اطراف آنتالیا مانند دنیزلی ، اسپارتا یا آنالیا رفته و از آنجا به صورت زمینی تا هتل آنتالیا ترانسفر میشوند. و بعضی از پرواز آنتالیا برای تور آنتالیا ابتدا به شهرهای دیگر ترکیه مانند استانبول ، ازمیر ، آدنا و آنکارا رفته و از آنجا مسافرین با پرواز داخلی به آنتالیا سفر میکنند.

تور ترکیه در شرایط کرونا

با توجه به گسترش ویروس کرونا در تمام دنیا سفرهای گردشگری نیز محدود شده است. کشور ترکیه که از توریستی ترین مقاصد گردشگری در دنیا میباشد و یکی از اصلی ترین درآمدهای این کشور صنعت توریست است از چند ماه قبل مرزهای خود را به روی گردشگران مجدد گشود و علاقه مندان به سفر و کشور ترکیه میتوانند با خریداری تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور ازمیر ، تور مارماریس و تور کوش آداسی در نوروز۱۴۰۰ به این کشور سفر کنند.

در این شرایط و با توجه به گسترش ویروس کرونا برای تمام تورهای نوروز و سفرهای خارجی مسافرین نیاز به داشتن جواب منفی تست پی سی آر کرونا قبل از پرواز میباشند تا بتوانند مجوز انجام پرواز و تور را بگیرند.

تور استانبول

تور ترکیه از مشهد

با توجه به جمعیت و وسعت شهر مشهد که دومین کلان شهر و پر جمعیت ترین شهر ایران بعد از تهران محسوب میشود و برای رفاه حال شهروندان مشهدی و ایجاد امنیت و کنترل سلامت بیشتر مسافرین در نوروز ۱۴۰۰ و به همت بخش خصوصی پروازهای مستقیم از مشهد به آنتالیا ( دنیزلی ) و از مشهد به استانبول به صورت فوق العاده برقرار گردیده است. این پروازها چارتر آژانس هرمس میباشد و و در تاریخ های مختلف و به صورت ۷ روزه برای تور آنتالیا و تور استانبول و تور مارماریس فروش میشود. همچنین شرکت هرمس تلاش کرده تا بتواند تور آنتالیا ئ استانبول را با کمترین قیمت برای هموطنان مشهدی برگزار کند و مسافرین بتوانند با خرید تور آنتالیت از مشهد و تور استانبول از مشهد در تعطیلات نوروز یم سفر ایمن را تجربه کنند.

تور ترکیه ار تهران

همه ساله در تعطیلات نوروز پروازها و تورهای زیادی از تهران به سمت شهرهای مختلف ترکیه انجام میشود. امسال نیز تور آنتالیا ، تور استانبول ؛ تور مارماریس ، تور ازمیر و تور کوش آداسی با پروازهای مختلف انجام میشود. این تورها هر روز از ۲۸ اسفند تا ۱۱ فروردین برقرار هستند و مسافرین میتوانند با بهترین قیمت و شرایط از تورهای تورکیه استفاده کنند.

تور ترکیه

مراقب کلاه برداری باشید

در شرایط کنونی متاسفانه تعدادی افراد و شرکتهی سودجو با انجام تبلیغات دروغ و دادن اطلاعات غلط به مسافرین دست به کلاهبرداری از آنها میزنند. از این رو برای داشتن سفری بی دقدقه و انجام تور نوروزی توصیه میکنیم که تورهای مسافرتی خود را از آژانسهای معتبر و دارای مجوز هر شهر خریداری کنید و با توجه به کم شدن و یا تعطیل شدن فعالیت تعداد زیادی از آژانسهای مسافرتی به دلیل مشکلات کرونا به آژانسهایی مراجعه کنید که در این مدت هم به مسافرین خدمات ارائه میکردند و دفاتر آنها فعال بوده است. و دقت نمایید خریدن تور مسافرتی و تور نوروزی از افراد فاقد مجوز و یا صرفا راهنما هم ریسک سفر را بالا میبرد و هم سلامتی را ، پس به هیچ عنوان تور خود را از افراد حقیقی و شخصی فاقد مجوز خریداری نکنید.

با کیلیک کردن در این قسمت میتوانید لیست تورهای نوروزی داخلی و خارجی را ببینید.

این گزارش به همت آقای حسام میرحسینی مدیریت گروه آژانسهای هرمس که در شهر تهران و مشهد دارای شعب متعدد میباشد و خودشان از مجریان و برگزار کننده گان تورهای داخلی و خارجی در نوروز و تمام طول سال میباشند تهیه شده است

به امید داشتن تعطیلاتی شاد و بدون کرونا و مریضی.

کد خبر 589942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha