پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: حدود هزار عنوان کتاب از آثار ارزشمند امام خمینی (ره) منتشر شده است

 که ‌بخش عمده ای از این آثار که در زمینه تاریخ زندگی امام راحل و انقـلاب اسـلامی است بـه عنـوان کتاب مرجع به 20 زبان خارجی ترجمه و انتشار یافته است. به گزارش واحد مرکزی خبر، قـائم مقـام مـوسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در مصاحبه با واحد مرکزی خبر تامین نیازهـای مخاطبان به ویژه کسانی که امام خمینی (ره) را درک نکرده انـد را در قالب فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری، علمی وآموزشی، از اولویت های این موسسه اعلام کرد.

انصاری افزود: فیلم‌های مختلفی در زمینه زنـدگی و مبارزات آن بزرگوار تولید شده و تا پایان سال آماده پخش خواهد شد.

وی انتشار فصلنامه متین و حضور، چـاپ نشریات متعدد، انتشار مقالات ارائه شده درکنگره های علمی، تـاسیس پژوهشکده امام خمینی و تربیت متخصصان اندیشه امام خمینی (ره) در 5 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و راه انـدازی نمـایندگی هـای مـوسسـه در نقاط مختلف کشور به ویژه شهر خمین را از دیگـر اقـدامات موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (ره) برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان داخلی و خارجی بیان کرد.

قائم مقام مـوسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از فعالیت پایگاههای اینترنتی مختلف برای تـرویج انـدیشه هـای امام و تلاش بـرای استفاده از ابزارهای جدید اطلاع رسانی دراین زمینه خبر داد.

انصاری افـزود: تا پایان سال پایگاه جامع موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با امکانات وسیع چند رسانه ای به بهره برداری می رسد.

وی گفت: عـلاوه بر مرمت وبازسازی منزل تاریخی امام راحل در شهر خمین کـه مبین بخشی ازمیراث فرهنگی تاریخ ملت ایران است، طـرح تـوسعه بیت با پیش بینی مکانهای مناسب برای برگزاری همایش ها، تشکیل موزه های ادواری و فصلی و ایجاد فضـایی مناسب بـا بـافت بیت امام راحل در خمین برای مهمانان داخلی و خارجی در دست ساخت است.

کد خبر 58933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز