رسول خطیبی در ازای جدایی حاج صفی خواستار حضور دو بازیکن سپاهان در تبریز شده است.

حاج صفی

به گزارش همشهری آنلاین کاپیتان تیم ملی ایران احتمالا آخرین روزهای حضور خود در تبریز را سپری می کند. حاج صفی که سابقه طولانی در سپاهان دارد حالا در آستانه بازگشت به این تیم است.  دو باشگاه تراکتور و سپاهان که پیش از این در تعویض بازیکن به نتیجه نرسیدند و معالمه جابجایی میان مهری و کیانی به نتیجه نرسید، یک پروژه همکاری دیگر را پیش می‌برند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مذاکرات برای انتقال احسان حاج صفی به سپاهان و در مقابل آن حضور منصوری و میرزایی در تراکتور در حال پیشروی است و هر دو باشگاه رضایت خود را به این جابجایی اعلام کرده‌اند.

ماجرا از آن قرار است که احسان حاج صفی تمایل خود را برای بازگشت به اصفهان و حضور در ترکیب سپاهان مدتی پیش اعلام کرده بود و از سوی دیگر با وجود مخالفت های باشگاه تراکتور، حاضر به تمدید قرارداد با سرخپوشان تبریزی نیست و با توجه به اینکه قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود، مسئولان باشگاه به این نتیجه رسیدند در چند ماه باقی مانده از قرارداد او بتوانند منفعتی ببرند.

در سمت مقابل رسول خطیبی به بازی منصوری و میرزایی اعتقاد دارد و درخواست جذب آنها را داده و پیشنهاد اولیه تعویض این دو بازیکن با سعید مهری بود که با موافقت سپاهانی‌ها روبرو نشد و حالا در پیشنهادی که برای جذب حاج صفی به آنها رسید این موضوع دوباره مطرح شد و این بار دو باشگاه به توافق رسیدند.

با توجه به این توافق انجام شده، حاج صفی هم رضایتش را برای سپاهانی شدن اعلام کرده و تنها رضایت منصوری و میرزایی برای رفتن به تبریز باقی مانده که اگر صورت بگیرد شاهد این تعویض بزرگ خواهیم بود.

کد خبر 589290

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha