مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

عامل شعارنویسی و تحرکات ضد امنیتی و هتک حرمت به مسئولان از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه بافت دستگیر شد.

عنایت‌الله دهقانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دادستان بافت با قدردانی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان شهرستان بافت و بسیجیان ناحیه مقاومت سپاه بافت اظهار کرد: در پی شعارنویسی در سطح شهر بافت شناسایی و تعقیب متهم در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان بافت قرار گرفت.  

عنایت‌الله دهقانی با بیان اینکه این فرد به اتهام‌های خود اعتراف کرده است، بیان کرد: فرد مذکور شبانه در سطح شهرستان شعارنویسی انجام می‌داد و از آن فیلم تهیه و به رسانه‌های معاند ارسال می‌کرد، مشارالیه با چندین شبکه اینستاگرامی در ارتباط بوده است.

وی عنوان کرد: دستگیری وی نشان از اقتدار و عظمت این نهادهای انقلابی دارد و بد خواهان و مخلان امنیت در استان بدانند که سربازان گمنام امام زمان همیشه بیدار و هوشیار هستند و هرگز اجازه نخواهند داد آسایش و امنیت مردم خدشه‌دار شود.

دهقانی گفت: خداوند متعال و توانا را شاکریم که این اقدام هوشمندانه در این مقطع حساس که همواره دشمنان قسم‌خورده درصدد نفوذ و ضربه زدن به امنیت جامعه هستند به‌عنوان برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان سربازان گمنام امام زمان (عج) به ثبت رسید.

دادستان بافت اظهار کرد: یقین دارم که مردم ولایی و شهیدپرور استان کرمان به‌ویژه مردم شهرستان بافت قدردان تلاش و زحمات شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.

کد خبر 588930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha