مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

عامل شعارنویسی و تحرکات ضد امنیتی و هتک حرمت به مسئولان از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه بافت دستگیر شد.

عنایت‌الله دهقانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دادستان بافت با قدردانی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان شهرستان بافت و بسیجیان ناحیه مقاومت سپاه بافت اظهار کرد: در پی شعارنویسی در سطح شهر بافت شناسایی و تعقیب متهم در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان بافت قرار گرفت.  

عنایت‌الله دهقانی با بیان اینکه این فرد به اتهام‌های خود اعتراف کرده است، بیان کرد: فرد مذکور شبانه در سطح شهرستان شعارنویسی انجام می‌داد و از آن فیلم تهیه و به رسانه‌های معاند ارسال می‌کرد، مشارالیه با چندین شبکه اینستاگرامی در ارتباط بوده است.

وی عنوان کرد: دستگیری وی نشان از اقتدار و عظمت این نهادهای انقلابی دارد و بد خواهان و مخلان امنیت در استان بدانند که سربازان گمنام امام زمان همیشه بیدار و هوشیار هستند و هرگز اجازه نخواهند داد آسایش و امنیت مردم خدشه‌دار شود.

دهقانی گفت: خداوند متعال و توانا را شاکریم که این اقدام هوشمندانه در این مقطع حساس که همواره دشمنان قسم‌خورده درصدد نفوذ و ضربه زدن به امنیت جامعه هستند به‌عنوان برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان سربازان گمنام امام زمان (عج) به ثبت رسید.

دادستان بافت اظهار کرد: یقین دارم که مردم ولایی و شهیدپرور استان کرمان به‌ویژه مردم شهرستان بافت قدردان تلاش و زحمات شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.

کد خبر 588930

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha