جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
۰ نفر

 وزیر دفاع آمریکا در پیامی به نیروهای مسلح، چین را چالش شماره یک این وزارت خانه دانست و گفت: رویکرد ما به چین برای پیشبرد سیاست داخلی و خارجی ایالات متحده خواهد بود.

CHUNK + لوید آستین + وزیر دفاع آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، لوید آستین در این پیام افزود: من به عنوان وزیر دفاع متعهد هستم تا اطمینان حاصل کنم که این وزارتخانه افراد، اولویت‌ها و هدف مأموریت را برای ادامه دفاع از ملت ما در برابر دشمنان خارجی و داخلی درست می‌کند. 

وی دفاع از ملت، مراقبت از مردم آمریکا و موفقیت در کار گروهی را سه اولویت کاری در پنتاگون دانست و ادامه داد: بزرگترین چالش امنیتی که مردم ما را تهدید می‌کند، کووید-۱۹ است.  این وزارت به حمایت از تلاش‌های دولت فدرال برای شکست بیماری، دفاع از نیروی مسلح در برابر آن و همکاری با شرکای داخلی و بین‌المللی برای محافظت از مردم ما در برابر ویروس‌های جدید و مرگبار آینده ادامه خواهد داد. 

رئیس پنتاگون اضافه کرد: چین را به عنوان چالش در اولویت قرار دهید. این وزارتخانه چین را به عنوان چالش شماره یک گام ما، در اولویت قرار می‌دهد و مفاهیم عملیاتی، توانایی‌ها و برنامه‌های مناسب برای تقویت بازدارندگی و حفظ مزیت رقابتی ما را توسعه می‌دهد. 

آستین تاکید کرد: ما اطمینان خواهیم داد که رویکرد ما در مورد چین برای پیشبرد اولویت‌های ما در هماهنگی داخلی و همسو با سیاست کلی دولت در داخلی و خارج خواهد بود که با اتحادها و شراکت‌های ما تقویت می‌شود و به صورت دو حزب در کنگره پشتیبانی می‌شود. 

کد خبر 588842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha