همزمان با روزهای پایانی سال ۹۹، شهرداری منطقه ۶ تهران اعلام کرد حوزه‌های شهرسازی و مالی این منطقه تا پایان امسال در روزهای پنجشنبه و جمعه هم آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

ساختمان شهرداری منطقه ۶

به گزارش همشهری آنلاین، پرونده‌های شهرسازی در حوزه گواهی‌های ساختمانی و همچنین حساب و کتاب پیمانکاران حوزه مرتبط با خدمات شهری از جمله مواردی است که ذی‌نفعان آنها پیگیر هستند تا تعیین‌تکلیف درخواست‌ها و مطالبات‌شان به تعطیلات طولانی نوروزی برخورد نکند و پرونده آنها در روزهای پایانی سال بسته شود.

بر این اساس، روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران اعلام کرد: با توجه به تاکید شهردار منطقه ۶ و اعتقاد مدیران منطقه در خصوص ضرورت خدمت‌رسانی به موقع و سریع به شهروندان در روزهای پایانی سال، به اطلاع می‌رساند همکاران در معاونت شهرسازی و ادارات حسابداری و درآمد این منطقه شهرداری تهران، تا پایان سال ۱۳۹۹ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

همچنین خدمات شهری در حوزه نگهداشت شهر و آماده‌سازی شهر به منظور استقبال از بهار ۱۴۰۰ توسط معاونت خدمات شهری و نواحی شش گانه این منطقه مرکزی تهران در روزهای تعطیل، بدون وقفه در حال اجرا است.

کد خبر 588828
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha