گلدن گلوب هفتاد و هشتم یکشنبه‌شب این هفته در نیویورک با تینا فی و در لس‌آنجلس با ایمی پولر و چند اهداکننده جایزه پس از دو ماه تاخیر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد اما آمار بینندگان مراسمی که از NBC روی آنتن رفت از ناکامی تهیه‌کنندگان حکایت می‌کند.

گلدن گلوب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت سی‌نما، آمار اولیه بینندگان مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۱ که از سوی نیلسن منتشر شده، نشان می‌دهد بینندگان نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده‌اند. یکی از عوامل این شکست انتقادهای شدید علیه اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) درباره نبودن رای‌دهنده آفریقایی‌تبار در میان ۸۷ عضو آن ذکر شده است. مراسم امسال در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله نرخ ۱.۲ را به جا گذاشته و حدود ۵.۴ میلیون بیننده داشته است. این رقم نسبت به مراسم سال گذشته با اجرای ریکی جرویز تا ۶۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مراسم سال ۲۰۲۰ با نرخ ۴.۷ در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله حدود ۱۸.۳ میلیون بیننده داشت. چهارمین اجرای پولر و فی در گلدن گلوب نسبت به اجراهای قبلی آن‌ها نیز با کاهش بیننده مواجه شده است. در مراسمی که این دو سال ۲۰۱۵ میزبانی کردند بینندگان ۱۱ درصد کاهش داشتند. شبکه CBS یکشنبه‌شب با سریال‌های «ایکوالایزر» (The Equalizer) ۷.۵ و با «ان‌سی‌آی‌اس: ال‌ای» (NCIS: LA) ۵.۷ میلیون بیننده را جذب کرد و موفق‌تر از گلدن گلوب بود.

کد خبر 588387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha