ملیکا زارعی از تصویربرداری در شهرک غزالی و رسیدن فصل جدید خاله شادونه در کلبه کوهستانی به ایام عید نوروز تلویزیون خبر داد.

خاله شادونه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، "خاله شادونه" در کلبه کوهستانی نام آشنایی برای مخاطبان تلویزیون است؛ خصوصاً خردسالان و کودکان که همیشه بیننده این برنامه بوده‌اند. امسال هم ملیکا زارعی و همکارانش در شهرک سینمایی غزالی مشغول فیلمبرداری‌اند تا چند روز قبل از ایام نوروز، پخش خودشان را از شبکه دو سیما آغاز کنند. 

این خبر را ملیکا زارعی اعلام کرد. او همچنین گفت: سری جدید "خاله شادونه" در کلبه کوهستانی شخصیت‌های جدید عروسکی و هنرمند دارد که امید نجیب‌زاده به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد و امیدواریم در این روزهای کرونایی، مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد؛ ما در حال تلاشیم تا بهترین‌ها روی آنتن اتفاق بیفتد. 

وی درباره جزئیات سری جدید "خاله شادونه" تصریح کرد: در سری جدید "خاله شادونه" در کلبه کوهستانی اتفاقات و ماجراهای تازه‌ای برای اهالی دهکده کوهستانی بوجود می‌آید و مثل همیشه علاوه بر جذب مخاطب، کودکان موضوع اصلی‌مان است. مهارت و آموزه‌های لازم را در رفتار کودک به بچه‌ها و خانواده‌هایشان یاد می‌دهیم؛ اما همه‌چیز از دریچه نمایش اتفاق می‌افتد. در سری جدید "خاله شادونه"، اهالی دیگری حضور دارند که ماجراهای جالب توجهی را برای مخاطب به تصویر می‌کشند. علاوه بر عروسک‌های خرسی(بامبولا و لامبولا) شخصیت‌های عروسکی دیگری هم هنرنمایی خواهند کرد. 

زارعی در خصوص عدم حضور کودکان به خاطر شرایط کرونایی، گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی نمی‌توانیم از حضور بچه‌ها استفاده کنیم اما یادشان جاری است؛ ان‌شاءالله برنامه خوبی باشد و مخاطبین اصلی ما که کودکان‌اند و همچنین خانواده‌هایشان، از دیدن این برنامه راضی باشند. هر قسمت در قالب موضوع کاملاً نمایشی تولید می‌شود و یک موضوع مجزایی را در دستور کار دارد.

او درباره ضبط برنامه "خاله شادونه" توضیح داد: ۲۰ روزی است که کار را آغاز کرده‌ایم و کماکان در شهرک سینمایی غزالی مشغول تصویربرداری هستیم و همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود. هنوز زمان پخش مشخص نشده اما قبل از عید نوروز احتمالاً در کنداکتور عصرگاهی شبکه دو سیما قرار خواهیم گرفت. 

زارعی در پاسخ به این سؤال که "برای کودک و تلویزیون چه آرزویی در سال آینده دارید؟"، تأکید کرد: من فکر می‌کنم تلویزیون ما باید برنامه‌های خوب و باکیفیت برای بچه‌ها تولید کند. همه همکاران ما تلاش کنند برنامه‌های جذابی را برای بچه‌ها داشته باشند وقتی این اتفاق بیفتد جلوی خطرات استفاده از دیگر وسایل ارتباطی هم گرفته می‌شود. اجازه بدهیم بچه‌ها از برنامه‌های تلویزیونی لذت ببرند. وقتی برنامه‌های خوب از تلویزیون پخش شود چه در ایام نوروز و چه بعد از تعطیلات بچه‌ها با تلویزیون و برنامه‌ها احساس خوبی پیدا می‌کنند.

او همچنین توصیه کرد: بچه‌های عزیزی که از اسفند سال گذشته، اتفاقات متفاوتی برایشان رقم خورده خصوصاً بچه‌های کلاس اولی که نه بازگشایی و نه آشنایی با معلمان و ارتباط با دوستان‌شان را نتوانستند درک کنند و همواره در منزل بودند و همه‌چیز به صورت مجازی دنبال می‌شد، امیدوارم بعد از تمام شدن این بیماری و گذشتن از ویروس منحوس کرونا، سعی کنیم در کنار هم باشیم. فکر می‌کنم ان‌شاءالله بعد از سال جدید و رفتنِ این بیماری، حتماً نگاه‌مان به زندگی طور دیگری خواهد شد و برای بچه‌های عزیزمان سلامتی و دل خوش آرزو می‌کنم. 

این برنامه‌ساز و مجری برنامه‌های کودکِ تلویزیون تأکید کرد: شاید خیلی از عزیزان‌مان باشند که به دلیل این بیماری، نزدیکان، اقوام، پدران، مادران و فرزندان‌شان را از دست دادند و سال خوبی را طی نکرده‌اند؛ برای آن‌ها هم آرزوی صبر دارم و همدردی می‌کنم. به امید اینکه روزی برسد همه مردم عزیزم به آرامش برسند و در کنار هم زندگی کنند. 

کد خبر 588338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha