مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: با توجه به پروژه‌های در دست ساخت، مسکن مورد نیاز همه خانوارهای با جمعیت ۲ نفر به بالا زیر پوشش این نهاد در این استان تا پایان سال ۱۴۰۰ تامین می‌شود.

مسکن محرومان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد لطفی اظهار کرد: امسال با تمهیدات انجام شده عملیات اجرایی ۱۷۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در این استان آغاز شد که ۱۵۰۰ واحد از این خانه‌ها در اجرای تفاهم‌نامه استانداری بوشهر، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و کمیته امداد در مدت یک سال احداث می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین ۲۳۰ واحد مسکونی دیگر نیز از محل تفاهم‌نامه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به صورت مشارکتی با کمیته امداد در شهرهای کنگان، دیر، عسلویه و جم و ۲۰ واحد مسکونی نیز با مشارکت خیران احداث خواهد شد.

لطفی ادامه داد: انتظار می‌رود با توجه به پروژه‌های در دست ساخت و در صورت تامین زمین برای واحدهایی که مشکل زمین دارند تا پایان سال ۱۴۰۰ مشکل مسکن همه خانواده‌های ۲ نفر به بالا زیر پوشش کمیته امداد در این استان برطرف و به نوعی سال خودکفایی نیازمندان استان بوشهر در بخش مسکن باشد.

مدیرکل کمیته امداد  استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار واحد مسکونی مددجویی در قالب طرح‌های مختلف در استان بوشهر برای جامعه هدف کمیته امداد احداث شده ‌است، گفت: در سال جاری ۷۰۰ واحد مسکونی ۵۰ متری نیز با ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد احداث شده ‌است.

لطفی اضافه کرد: افزون براین امسال ۲۲۹۸ خدمت بازسازی و تکمیل واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش این نهاد با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع دولتی، امداد و کمک خیران در استان بوشهر احداث و بازسازی شده‌ است.

کد خبر 588269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha