روز گذشته در باشگاه بارسلونا بگیر و ببند بود و افرادی مثل ماسفرر (دست راست بارتومئو و از مدیران اصلی دوره ریاست ساندرو راسل)، اسکار گراو و حتی خود بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا و رومان گومز پونتی، رئیس سابق خدمات حقوقی بارسا توسط پلیس دستگیر شدند.

بارسلونا

به گزارش همشهری‌آنلاین، پلیس کاتالونیا اعلام کرد که بارتومئو را صبح دیروز در خانه‌اش بازداشت کرده است. او تا پایان تحقیقات پلیس، در بازداشتگاه خواهد ماند. علت بازداشت مدیران سابق تخلف آنها و پرداخت یک‌میلیون یورو به شرکتی بود که در شبکه‌های اجتماعی وظیفه داشت با بیش از یکصد حساب جعلی چهره‌های محبوب بارسا و ستاره‌های این تیم و مربیان قبلی از جمله مسی، پیکه، گواردیولا، پویول و لاپورتا را تخریب کند. برخی مدیران دستگیر شده به پولشویی هم متهم شده‌اند.

در آستانه انتخابات ریاست باشگاه و فاصله یک هفته مانده به انتخاباتی که با مناظره‌ها مشخص شد رقابت اصلی بین لاپورتا و ویکتور فونت خواهد بود، این بگیر و ببندها معنادار است. این پرونده در دوران ریاست بارتومئو فاش و به بارسا گیت معروف شد اما تا دیروز اقدامی حقوقی و قانونی در ارتباط با آن صورت نگرفته بود. بارتومئو که قرارداد ۵۵۵میلیون یورویی مسی هم در زمان او منعقد شده، همه اتهامات را بی‌اساس دانسته و رد کرده بود. انتشار خبر قرارداد نجومی مسی از داخل باشگاه هم نهادهای مربوطه را روی این موضوع حساس‌تر کرده بود. حالا نوبت دوران سخت بارتومئو با اتهامی مشابه است.

دیروز خبر دیگری هم پیرامون این باشگاه منتشر شد که مربوط به شایعه علاقه لاپورتا به آرتتا بود. لاپورتا که شانس اصلی پیروزی در انتخابات هفته آینده است برخلاف فونت که از اسم ژاوی برای مربیگری بارسا استفاده می‌کند، می‌خواهد آرتتا با ریشه‌ای بارسلونایی به‌جای کومان قرارداد ببندد. این شایعه از سوی خبرنگار نزدیک با لاپورتا رد شد خصوصا اینکه فعلا اوضاع تیم روبه‌راه است و تیم می‌برد و مسی گل می‌زند.

امتیازات کومان در ۲۵بازی اول مربیگری‌اش در بارسا تنها یک‌امتیاز از کرویف افسانه‌ای در همین تعداد بازی کمتر است با یک گل زده و ۲ گل خورده کمتر. با این‌حال کومان محبوبیتی ندارد و بین رقبا هم از درجه اعتبار ساقط شده است. پس از درگیری‌هایی که در کنفرانس مطبوعاتی با رئال‌مادرید داشت و از سوی این باشگاه مورد بی‌محلی قرار گرفت و درگیری‌هایی که با بازیکنان حریف مثل دیبالا داشت، در بازی آخر با مدیر ورزشی سویا هم درگیر شد و مونچی به او لقب بچه ننر را داد که به‌خاطر رفتار بچگانه‌اش کنار زمین باعث شده مسی کارت قرمز نگیرد. با هر رئیس جدیدی به‌نظر می‌رسد کومان جایی روی نیمکت تیم نخواهد داشت اما نامزدها برای پرهیز از تأثیرگذاری منفی روی نتایج تیم نام سرمربی مورد نظر خود را هنوز علنی نکرده‌اند.

کد خبر 588166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha