شناسایی و ثبت اطلاعات بانوان سرپرست خانوار دارای کسب و کار با هدف حمایت از آنها در شهرداری منطقه ۱۹ انجام می‌شود.

خط نگار

شهردار منطقه ۱۹ با اعلام این خبر گفت: «با مشارکت اداره کل امور بانوان و هماهنگی با بخش خصوصی و کارآفرینان، زنان دارای حرفه و کسب و کار اعم از دارندگان مشاغل خانگی، فروشندگان محصولات و دست سازه‌ها و... شناسایی و به اداره کل معرفی می‌شوند.»

«علی توکلی» افزود: «اختصاص غرفه در بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ها و دیگر خدمات حمایتی در مناسبت‌های مختلف سال از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده برای ارتقای مهارت و توسعه مشاغل این بانوان محسوب می‌شود.»

او در ادامه با بیان اینکه مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و... از شاخص‌های توسعه پایدار است، گفت: «یکی از محورهای این توسعه بهره‌گیری صحیح از توانمندی‌ها و استعدادهای بانوان است و بر همین اساس ضرورت دارد فرصت‌هایی برای ایجاد مشارکت عادلانه همه اقشار جامعه به‌ویژه بانوان سرپرست خانوار فراهم شود.»

توکلی در پایان گفت: «بانوان دارای حرفه و کسب و کار می‌توانند با مراجعه به اداره امور بانوان منطقه ۱۹ یا از طریق تماس با شماره ۵۵۵۴۵۵۵۱ اطلاعات لازم را کسب کنند، همچنین با ثبت اطلاعات خود در سامانه «سامان بازار» به نشانی http://samanbazar. tehran.ir از امکانات و مزایای این طرح بهره‌مند شوند.»
 

کد خبر 588152

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha