سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با حضور به‌موقع ماموران و اقتدار آنها ۲ زورگیر خشن که مسلح به سلاح سرد بودند در شهرک دادگستری الهیه این شهر زمین‌گیر و تسلیم پلیس شدند.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا دلیری گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز (۱۲ اسفند) ماموران کلانتری ۲۴ الهیه حین گشت زنی متوجه درگیری کنار یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ تاکسی می‌شوند.

وی ادامه داد: ماجرا از این قرار بود که راننده تاکسی در کنار یکی از دستگاه‌های عابربانک برای برداشتن وجه نقد توقف می‌کند، اما پس از پیاده شدن از خودرو ۲ فرد زورگیر تلاش می‌کنند با استفاده از سلاح سرد همسر راننده را به زور از خودرو پیاده و وسیله نقلیه را سرقت کنند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در همین حین ماموران کلانتری الهیه با دیدن صحنه درگیری به سرعت وارد عمل شده و سارقان خشن هم با دیدن پلیس به فرار اقدام می‌کنند اما پس از مدتی تعقیب و گریز در حالی که راه فرار را به روی خود بسته می‌بینند با سلاح‌های سردی که در اختیار داشتند به ماموران حمله ور شدند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: با این حال ماموران توانستند مقتدرانه ضمن خلع سلاح آنها، هر ۲ نفر را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

وی با تقدیر از شجاعت ستوانیکم نصرتی و تیم همراه که به دستگیری سارقان خشن اقدام کردند، از معرفی آنها به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با چنین افرادی که امنیت شهر و جامعه را مختل می کنند،  برخورد می‌کند.

کد خبر 588150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha