رئیس جمهوری پیشین آمریکا و همسرش ملانیا ترامپ پیش از بیرون رفتن همیشگی از کاخ سفید دور از چشم دوربین‌ها و غریبه‌ها واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

ترامپ و ملانیا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از نیویورک تایمز، یکی از مشاوران دونالد ترامپ تایید کرد او و همسرش ملانیا کمی بیش از یک ماه پیش در آخرین روزهای حضور در کاخ سفید واکسن کرونا زده‌اند. به همین دلیل است که رئیس جمهوری پیشین در سخنرانی خود در گردهمایی محافظه‌کاران به همه مردم توصیه کرد واکسن بزنند.

پیش‌تر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، و معاونش، کامالا هریس، جلوی دوربین‌ها واکسن کرونا تزریق کردند تا مردم را هم تشویق به زدن واکسن کنند. مایک پنس، معاون رئیس جمهوری وقت، ارشدترین مقام دولت ترامپ بود که آشکارا برابر دیدگان مردم و رسانه‌ها آستین خود را بالا زد و واکسن کرونا تزریق کرد.

ترامپ در دوران حضور در قدرت مدت‌ها تهدید ویروس کرونا را ناچیز می‌شمرد و از زدن ماسک جلوی دوربین‌ها پرهیز می‌کرد. تا اینکه خودش و ملانیا به کرونا مبتلا شدند و ترامپ ناچار شد چند روز را هم در بیمارستان بگذراند. هنوز مشخص نیست ترامپ و ملانیا پیش از ترک کاخ سفید هر کدام دو دوز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند یا به همان یک دوز بسنده کرده‌اند.

کد خبر 588136

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    6 0
    دروغ به خورد مردم دادن تا کی .ترامپ که کرونا گرفته بود چطور واکسن زده مخاطب رو هر چی فرض کردید خودتونید
  • ایرانی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    3 1
    اگر واکسن زده اشکالش کجاست ؟ولی قلدری که کاخ سفید هر گز بخود ندید.ریالی حقوق نگرفت و قدرت واقعی آمریکا را شناسند و امروز بایدن سوار بر اریکه قدرت ترامپی.
  • کوروش IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    3 1
    ماهم همچنان منتظره واکسن وانواع جدید کرونا هستیم
  • بهلول دیوانه FR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    5 0
    خوب که چی. اگه در ایران کسی پنهانی زده رو کنید. در امریکا که هر کی بره میزنند نیازی به پنهان کارری نیست
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    6 1
    نه بابا عجب بی انصافا اول باید ملت بزنن بعد مسولیین