پرسپولیسی‌ها در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر مقابل سایپا به برتری رسیدند و صدرنشین باقی‌ ماندند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرخ‌پوشان پایتخت در چارچوب مسابقات لیگ برتر از هفته شانزدهم این رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی میزبان سایپای البرز بودند.  

در نیمه اول این دیدار یک بازی روبه‌جلو و هجومی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما این شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند که خیلی زود و در دقیقه ۶ توسط سید جلال حسینی به گل اول رسیدند. در ادامه هر چه از زمان بازی گذشت سرخ‌پوشان با در اختیار گرفتن مالکیت توپ حاکم میدان بودند و چند موقعیت دیگر روی دروازه نارنجی‌پوشان ایجاد کردند ولی به گل نرسیدند تا بازیکنان هر دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌ها به رختکن بروند.

سایپایی‌ها نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴۶ با ضربه جلالی تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس پیش رفتند که توپ پس از برخورد به دستان حامد لک و تیر دروازه به گل تبدیل نشد. در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد اما سایپایی‌ها که به دنبال گل تساوی بودند با نفرات بیشتری در نیمه سرخ‌ها ظاهر شدند اما مدافعان پرسپولیس با پوشش به موقع مانع از موقعیت‌سازی شاگردان صادقی شدند و سرخ‌پوشان هم روی ضد حملات صاحب موقعیت‌های زیادی شدند که فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادند تا این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد.

تیم پرسپولیس با این پیروزی ۳۳ امتیازی شد و جایگاه خودش را در صدر جدول مستحکم کرد. 

کد خبر 588097

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha