دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
۰ نفر

مدیر شبکه نسیم از پخش سری هفتم «خندوانه» و همچنین برنامه‌های «کودک شو»، «شوتبال»، «هوش برتر» و «شکرستان» برای نوروز ۱۴۰۰ در این شبکه خبر داد.

خندوانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سریال، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی طنز «دست‌انداز» به کارگردانی شهاب عباسی و تهیه‌کنندگی مجید عباسی و سعید عباسی شب گذشته یکشنبه، ۱۰ اسفند با حضور مدیران شبکه نسیم آغاز شد.

محمد احسانی ـ مدیر شبکه نسیم ـ حین بازدید از محل ضبط این مجموعه و گفت‌وگو با سازندگان آن، گفت: چند سالی بود که در ساخت مجموعه های طنز آیتمی وقفه افتاده بود و ما احساس کردیم که نیاز به ساخت چنین برنامه‌هایی امروز وجود دارد. بنابراین با مشورت دوستان به سراغ یکی از گروه‌هایی رفتیم که در این زمینه هم سابقه خوبی داشتند و هم گروه نویسندگان و تیم تهیه و تولید کاملا به کار آشنا هستند.

وی ادامه داد: حدود سه هفته است که تصویربرداری آغاز شده است و در نوروز ۱۴۰۰ این مجموعه هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و سه بار نیز تکرار خواهد شد. این برنامه در ۹۰ قسمت ساخته می‌شود که ۱۵ قسمت ویژه عید نوروز است و بازیگران بسیاری در این مجموعه حضور خواهند داشت. 

احسانی افزود: در ساخت این برنامه دوستان سازنده یک شیوه جدید اجرا را ابداع کردند که یک نوع بازی و اجرا است که بعد از پخش مردم خواهند دید و ان‌شاءالله لذت می‌برند. پخش این برنامه بعد از نوروز تا قبل از ماه محرم و صفر ادامه پیدا خواهد کرد و پخش بقیه قسمت‌ها به بعد از ماه محرم و صفر موکول می‌شود.

احسانی با اشاره به اینکه شبکه نسیم امسال عید هفت عنوان برنامه ویژه خواهد داشت، افزود: مجموعه طنز دست‌انداز، سری هفتم خندوانه، کودک شو، شوتبال، هوش برتر، شکرستان، نسیم آوا از جمله برنامه‌هایی است که نوروز امسال پخش می‌شود.  

در این مراسم همچنین علی اکبر کاظمی قائم مقام شبکه نمایش، ‌حسن خجسته عضو شورای سیاستگذاری سیما، مرتضی جاسبی مدیر گروه تولید، مهدی توکلی‌زاده مدیر تامین و جمعی دیگر از مدیران شبکه نسیم حضور داشتند.

کد خبر 588041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha