مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
۰ نفر

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دیلم استان بوشهر گفت: ترمینال مسافربری این شهرستان به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی کرونایی و وجود مشکلات برای دومین بار در سال جاری تعطیل و مهروموم شد.

پلمب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، میلاد بهار افزود: این ترمینال مسافربری پیش از این نیز به‌علت توجه نکردن به موازین بهداشتی تعطیل و مقرر شده بود که علاوه بر رفع نواقص، نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا پایبند باشند، اما اقدامی در این زمینه صورت نگرفت به‌همین دلیل مجدد تعطیل شد.

وی اظهارکرد: تا زمانی که نواقص ترمینال مسافری دیلم برطرف و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، اجازه فعالیت این مرکز صادر نخواهد شد و همچنان تعطیل خواهد ماند.

بهار  گفت: باتوجه به شرایط خاص بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان از همه اصناف و شهروندان درخواست می‌شود نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام جدی ورزند.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دیلم افزود: شهروندان در صورت داشتن علایمی مانند تب، سردرد، سرفه و گلودرد به مرکز بهداشتی امام رضا (ع) برای انجام نمونه‌گیری مراجعه کنند.

وی بیان کرد: نمونه‌گیری در این مرکز برای همه گروه‌های سنی و به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و به‌تازگی یک مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در آن شناسایی و قرنطینه شد.

کد خبر 587922

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha