شاخص کل بورس در بازار سرمایه امروز یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ با ۸ هزار و ۶۰۱ واحد کاهش به یک میلیون و ۱۸۵ هزار واحد رسید تا امروز نیز بازار سرمایه منفی باشد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین شاخص کل بورس امروز در ادامه روند کاهشی خود با ۸ هزار و ۶۰۱ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۱۸۵هزار واحد رسید.   همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با هزار و ۲۸ واحد کاهش به ۴۳۲ هزار و ۳۷۳ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۶۱۹ هزار و ۱۱۷معامله به ارزش ۲۴۷۷ میلیارد تومان در بورس انجام دادند. فولاد، شستا، فارس، کگل، فملی و کچاد بیشترین تاثیر منفی و همچنین اپال، ونوین و های وب نیز بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس داشتند.

امروز شاخص فرابورس حدود ۶۶ واحد کاهش داشت و به ۱۶ هزار و ۹۲۰ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس هم ۱۳۳هزار و ۵۵۸ معامله به ارزش ۷۲۲۱ میلیارد تومان بود.

آریا، زاگرس، صبا، کگهر، شگویا، وملل، ارفع بیشترین تاثیر منفی و شغدیر و مارون بیشترین تاثیر مثبت را نسبت به سایر نمادها روی فرابوس داشتند.

کد خبر 587783

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدای مردم زیاندیده در بورس IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    مجلس و کمیسیون اصل 90 مجلس کجا هستند؟؟وظیفه نظارتی مجلس بر سازمان بورس و وزارت اقتصاد پس کجاست؟؟پس چی شد اینهمه سخنرانی نمایندگان؟وضع بورس را اصلا نگاه میکنید؟اصلا نظارتی بر بورس دارید یا همگی در خواب اصحاب کهف هستید؟ دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل کشور کجا هستند؟؟دادستان کجاست؟؟؟مگر شما وظیفه نظارت بر نهادهای دولتی و مالی را ندارید؟؟؟ مگر دستگاه قضایی مدعی العموم نیست.اینجا هم به مردم ضرر وارده شده.دستگاه قضایی به جای پرونده های چنده نفره بیاد اینجا تو بورس نظارت کند که با میلیونها مال باخته که مردم شریف این کشور هستند و صندوق دولتی پالایش را 30 درصد گرانتر به مردم فروختن بررسی کند.نهادهای نظارتی بورس کجا هستند؟؟؟مگر شما حقوق میگیرید برای چه کاری؟؟مگر وظیفه نظارت ندارید پس کجا نظارت میکنید؟ سرمایه مردم نابود شد؟؟دستگاه قضایی مجلس بازرسی کل کشور پس کجایی؟؟مگر حقوق نمیگیرید برای مردم کار کنید.اینم میلیونها مردم زحمت کش.فرضا سازمان بورس تخلف هم بکنند وظیفه شما که ناظر هستید پس چیست؟؟ سرمایه مردم مستضعف در نظام اسلامی چه میشود؟صندوق پالایش را شما به مردم داده اید پس چرا نرخ کارشناسی عرضه