بازار سرمایه امروز شنبه  ۹ اسفند ۹۹ را ریزشی آغاز کرد وتا آخر وقت بازار( ۱۲:۳۰ ) با ۱۱ هزار و ۸۵۵ واحد کاهش شاخص به کار خود پایان داد تا با نزول از کانال یک میلیون و ۲۰۰ واحدی روی کانال یک میلیون و ۱۹۳ هزار واحدی آرام گیرد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین امروز به جز تعدادی محدود از نمادها در بورس و فرابوس، ‌ همگی نمادها در صف فروش با ریزش قیمت مواجه شدند به طوری که بازار را سرخ‌پوش کردند. ریزش شاخص بورس که از  اواخر بهمن بعد از چند روز مثبت شدن مجددا آغاز شده است همچنان ادامه دارد تا نشان دهد تصمیمات شورای بورس از جمله نامتفارن کردن دامنه نوسان،‌ محکوم به شکست است.
شاخص بورس امروز در ادامه روند کاهشی خود با ۱۱ هزار و ۸۵۵ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۱۹۳ هزار واحد رسید.  همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با هزار و ۱۰ واحد کاهش به ۴۳۳ هزار و ۳۸۵ واحد رسید.
معامله‌گران امروز ۳۳۶ هزار و ۹۲۸ معامله به ارزش ۶۸۵۲ میلیارد تومان در بورس انجام دادند. فملی، فولاد، فارس، شستا، کگل، ‌تاپیکو و شپنا بیشترین تاثیر منفی و همچنین اپال، های وب و شفا به عنوان محدود نمادهای سبز نیز بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس داشتند.
امروز شاخص فرابورس نیز ۱۳۰ واحد کاهش داشت و روی کانال ۱۶ هزار و ۹۸۶ واحد ثابت ماند. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس هم ۱۹۴هزار و ۶۵۵ معامله به ارزش ۵ هزار و ۷۱۶ میلیارد تومان بود.
میدکو، بپاس، آریا، صبا، شگویا، هرمز و زاگرس بیشترین تاثیر منفی و اعتلاا و گ کوثر بیشترین تاثیر مثبت را نسبت به سایر نمادهای روی فرابوس داشتند.
 

کد خبر 587544

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha