مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از افتتاح رسمی ۸ بازار جدید میوه و تره‌بار در ۵ پهنه شمالی، جنوبی، غربی، شرقی و مرکزی پایتخت خبر داد.

میوه و تره بار

به گزارش همشهری آنلاین، سید سعید راد با اشاره به توسعه بازارهای میوه و تره‌بار گفت: این ۸ بازار جدید، در مجموع جمعیتی بیش از ۳۵۰ هزار نفر از شهروندان ساکن محلاتی را که این بازارها در آن‌ها قرار دارند، تحت پوشش قرار می‌دهد.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، این ۸ بازار شامل بازارهای ارم تجریش در شمال تهران، نوبنیاد در شمال‌شرق تهران، شهرک قدس در شمال‌غرب تهران، فرحزاد در غرب تهران، جرجانی در جنوب‌غرب تهران، امامت در شرق تهران، هاشمی در جنوب‌شرق تهران و راه‌آهن در محدوده مرکزی پایتخت است.

راد از شهرداران مناطق یک، ۲، ۹، ۱۱، ۱۳ و ۱۵ که زمین‌های مورد نیاز برای ساخت بازارها را در اختیار سازمان مدیریت میادین قرار دادند، قدردانی کرد و افزود: بازارهای میوه و تره‌بار به‌صورت مستقیم با معیشت شهروندان سر و کار دارند و تأثیر آن‌ها در سبد خرید و سفره خانواده‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود. این بازارها امکانی برای تهیه میوه و تره‌بار و سایر اقلام و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب است.

کد خبر 587337
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    13 1
    متاسفانه دیر اقدام کردید ! دیگه پولی برای خرید وجود ندارد !