اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و معاونت منابع انسانی رای مثبت دادند.

حامد مظاهريان

به گزارش همشهری آنلاین، در جلسه امروز سه‌شنبه ۵ اسفند ماه ۹۹ شورای اسلامی شهر تهران، ادامه برررسی لایحه ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

حامد مظاهریان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه و سرپرست معاونت منابع انسانی درباره این لایحه گفت: این مجموعه با این ادغام می‌تواند چابک‌تر و به صورت فرابخشی در شهرداری تهران عمل کند. این اقدام انقلابی و عجیبی نیست و ۱۸ کلانشهر ایران نیز این ادغام را انجام داده‌اند.

او افزود: همه شهرها این کار را کردند چراکه نقشه راه تحول اداری کشور است و سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز بر این مساله پافشاری دارد چراکه کلانشهرها آن را انجام دادند.

مظاهریان در واکنش به اینکه چرا شهرداری خودش اقدام نکرد، گفت: چون شورا الزام کرد که برای اصلاح ساختار، تفسیر آن را به شورا ارائه دهد.

او درباره نگرانی از تعدیل نیروهایی که به صورت پیمانکاری و قراردادی با شهرداری در حال کار هستند در پی ادغام دو معاونت گفت: زمانی که من وارد شهرداری شدم، این سازمان بزرگ ۶۵ هزار نفر نیرو داشت و اکنون ۵۹ هزار نفر نیرو دارد و هیچ تعدیلی صورت نگرفت بلکه ورودی را کنترل کردیم و خروج را آزاد و به صورت انگیزشی انجام دادیم. این تعهد را می‌دهم که این اقدام بر مبنای تعدیل نیست.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۶ رای موافق به ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و منابع انسانی رای مثبت دادند.

کد خبر 586832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha