سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
۰ نفر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: سند ۳۸ هکتار از اراضی ملی تصرف شده در شهرستان مشگین‌شهر ابطال و به بیت‌المال بازگردانده شد.

رفع تصرف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شهامت هدایت اظهارکرد: با پیگیری اداره منابع طبیعی شهرستان مشگین‌شهر و حمایت و صدور رای قاطع دستگاه قضایی استان اردبیل ۳۸ هکتار از اراضی ملی این شهرستان که با سندسازی به تصرف افراد فرصت‌طلب درآمده بود از دست سودجویان خارج شد.

وی ادامه داد: برخورد بدون اغماض با سوداگران طبیعت و متجاوزان به انفال در دستور کار حافظان منابع طبیعی استان قرار دارد و با افراد فرصت‌طلب و کسانی که به اراضی ملی دست‌درازی می‌کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل همچنین با اشاره به اجرای طرح کاداستر با هدف تثبیت مالکیت اراضی ملی بیان کرد: تثبیت ۳۳۰ هزار هکتار از اراضی ملی در دستور کار امسال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بود که بیش از ۷۰ درصد آن تحقق یافته است.

وی از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و قاچاق فرآورده‌های جنگلی مراتب را به شماه تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت ۲۴ ساعته اطلاع دهند.

کد خبر 586808

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha