دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

بازار سرمایه امروز، دوشنبه ۴ اسفند را در تداوم روند کاهشی روزهای گذشته همچنان با افت آغاز کرد و در پایان معاملات شاخص کل با ۸ هزار و ۱۱۳ واحد کاهش بر عقربه یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری‌ آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۸ هزار و ۱۱۳ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۷۵ واحد کاهش به رقم ۴۳۶ هزار و ۹۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۲۸۸ هزار و ۱۳۰ معامله به ارزش ۲۵ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین ملی صنایع مس ایران بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۱۴۹ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۲۵۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۱۴۲ هزار و ۷۴۸ معامله انجام داده‌اند که ۱۲۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال ارزش داشت.

بانک دی، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، اعتباری ملل، سنگ آهن گهر زمین و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 586639

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha