اگر شما هم دنبال کالای باکیفیت ایرانی می‌گردید اما نگران چگونگی تهیه باکیفیت‌ترین کالای ایرانی هستید با ما همراه شوید تا یکی از مراکز خرید معتبر این حوزه را با هم بشناسیم. مجتمع تجاری جهیزیه ایران درست در قلب میدان شوش واقع شده و با بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری در ۵ طبقه محل حضور باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی و خارجی است.

image-20210222125049-1.jpeg

مهم است که بدانید ویژگی‌ها مثبت مجتمع تجاری جهیزیه ایران در همین موارد خلاصه نمی‌شود. این مرکز خرید در کنار ارائه کالاهای مورد نیاز شما به بهترین قیمت ممکن، خدمات رفاهی قابل توجهی را نیز ارائه می‌دهد که در نوع خود کم‌نظیر است. از پارکینگی با ۲۵۰۰ ظرفیت تا محل نگهداری کودک، تمام امکانات این مرکز خرید با این هدف مهیا شده است تا خریداران آرامش بخش‌ترین خرید ممکن را داشته باشند.

ویژگی‌های یک مرکز با کیفیت

شاید حالا این سؤال برای شما پیش آمده باشد که ویژگی‌های یک مرکز خرید مناسب چیست و آیا مجتمع تجاری جهیزیه ایران واجد چنین شرایطی هست؟ برای پاسخ به این سؤال ویژگی‌های یک مجتمع تجاری خوب را مرور می‌کنیم.

مدیریت یکپارچه: مجموعه تجاری مدنظر شما باید دارای یک مدیریت واحد با یک برنامه مشخص باشد که بتواند خدمات مجموعه را به خوبی مدیریت کند و نظم را در فروشگاه برقرار کند. این ویژگی بخشی از وظایف را از دوش شما بر می‌دارد.

امکانات رفاهی: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر فروشگاهی امکانات رفاهی آن از جمله تهویه مطبوع، سیستم گرمایش مرکزی و سرویس‌های بهداشتی مناسب، امکانات غذایی خوب و حتی امکانات بیشتر باشد. امکانات رفاهی خوب نه تنها باعث آرامش مشتری می‌شود.

پارکینگ اختصاصی برای مشتری و فروشنده: پیش از این داشتن پارکینگ اختصاصی به خصوص برای خدمت رسانی به مشتریان، برای مراکز تجاری قدیمی چندان مهم نبود، اما امروز وضعیت فرق کرده است و هر مرکز خرید موفقی به پارکینگی مناسب برای فروشنده و خریدار نیاز دارد. این ویژگی وقتی تکمیل می‌شود که مجتمع بارانداز مناسب را نیز در اختیار فروشنده قرار دهد.

درب، پله و آسانسور مناسب: مشتری برای ورود و خروج و رفت و آمد در مجموعه نباید مشکلی داشته باشد. مسئله مهم دیگر این است که مجتمع آسانسور مناسب حمل بار داشته باشد.

سیستم ایمنی: شاید مهم‌ترین خواسته فروشنده از مرکز خریدی که ساکن آن است امکانات ایمنی مناسب در برابر سرقت و البته حوادث غیرمترقبه از جمله آتش سوزی و زلزله است. این از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مجتمع تجاری در برابر یک مغازه منفرد در کنار خیابان است.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران نه تنها تمام این ویژگی‌ها را در بهترین کیفیت خود به فروشندگان و مشتریان این مرکز خرید ارائه می‌دهد، بلکه فراسوی این استانداردها امکاناتی منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد که در نوع خود شگفت‌انگیز است.

رویکرد مجتمع تجاری جهیزیه ایران

مجتمع تجاری جهیزیه ایران با ۱۴۰ هزار متر زیر بنا در ۱۴ طبقه با ظرفیت پارکینگی بیش از ۲۵۰۰ خودرو درست در قلب میدان شوش ساخته شده است که در ۵ طبقه آن بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری موجود است. طبقه ۴ ام این مجتمع تجاری نیز یک فلت ۱۰ هزار متری یک دست با ارتفاع ۶ متر است که امکان استقرار یک فروشگاه یا سالن بزرگ را دارد.

احتمالاً این سؤال برای شما هم ایجاد شده است که چرا باید چنین مجتمع تجاری عظیم را در شوش ساخت. واقعیت این است که همه دوست دارند در الهیه و اقدسیه مجتمع تجاری بسازند و به همین دلیل شمال شهر به اندازه کافی مرکز خرید داد. اما شوش این طور نیست و مراکز خرید آن هیچگاه کیفیت شامل شهر را تجربه نکردند.

شوش با تمام ضعف‌هایی که دارد بورس جهیزیه ایران است و حضور در آن حضور در یکی از نقاط پر تپش و جذاب بازار است و فرصت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آشنایی بیشتر با مجتمع تجاری جهیزیه ایران

اگر مجتمع تجاری جهیزیه ایران را به چشم یکی از مجتمع‌های تجاری ساده سطح تهران، بازار تهران یا حتی شمال شهر می‌بینید سخت در اشتباه هستید. همان‌طور که گفته شد جهیزیه ایران نه تنها حداکثر امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد بلکه چیزی بیش از امکانات مرسوم را در این مجتمع تجاری مشاهده می‌کنید. در جهیزیه ایران شما می‌توانید یک صبح تا شب به خرید بپردازید و حتی نیازی به خروج از این مجموعه تجاری رفاهی عظیم نداشته باشید و استرس غذا، راحتی کودک یا حتی رفع خستگی در یک محیط آرام شما را اذیت نکند.

هدف اصلی مجتمع تجاری جهیزیه ایران، آن طور که از نامش پیداست، آن است که هر کسی بتواند صفر تا صد وسایل شروع یک زندگی را تأمین کند. این صفر تا صد از قابلمه تا یخچال گاز و سرویس خواب را شامل می‌شود. با این همه چنین خریدی وقت گیر است. شما به پارکینگ، سرویس بهداشتی، غذا و حتی شاید مکانی برای استراحت و نماز نیاز داشته باشید. برای هیچ کدام از این موارد نیاز نیست از مجتمع تجاری جهیزیه ایران خارج شوید.

از فضای کودک تا پارکینگ مجهز

در هر طبقه این مجتمع تجاری ۱۶ واحد سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی موجود است. فضایی ویژه نیز برای نگهداری از کودکان تدارک دیده شده که مربیان آموزش‌دیده در طول خرید با کودکان بازی کردن و از آنان مراقبت می‌کنند. ۴۸ پله برقی، ۹ آسانسور نفر بر و ۱ آسانسور باری موجود در کل مجتمع موجود است. مسجدی کوچک با مهراب و منبر نیز در این مرکز خرید وجود دارد که هم فضای نیایش، استراحت و البته تعویض لباس نوزادان را فراهم کرده است.

برای غذا خوردن هم فودکورت مجتمع تجاری جهیزیه ایران به اندازه ۵۰۰ صندلی ظرفیت دارد که با کافی‌شاپ، غذاهای ایران و فست‌فود تجهیز خواهد شد و مدیریت آن بر عهده یکی از معتبرترین برندهای بین‌المللی صنعت غذای جهان خواهد بود.

در صورت خستگی هم شما می‌توانید از امکانات ورزشی این مجتمع تجاری که روی بام آن آماده شده است استفاده کنید. زمین مینی گلف، تنیس و سالن بیلیارد در کنار جاده سلامت و دستگاه‌های ورزشی امکانات هستند که به زودی روی بام جهیزیه ایران مستقر می‌شوند. در این مکان حتی امکان استحمام هم برای ورزشکاران مهیا شده است. البته این بام مجهز برای تمام کسبه خواهد بود و از حضور همگان در آن استقبال می‌شود.

اما نقطه قوت دیگر مجتمع تجاری جهیزیه ایران پارکینگ بزرگ آن است که در منطقه شوش یک اتفاق بی‌نظیر حساب می‌شود. این پارکینگ ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ خودرو را دارد که در منطقه شلوغی مثل شوش اتفاقی فوق‌العاده است. این پارکینگ ۶۰۰ واحد انباری هم دارد که باز هم یک امتیاز فوق‌العاده برای فروشندگان است.

کد خبر 586637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha